![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
|
on roud of of roud ps:ik rij op 40.875 met een tamya overlander (monstertruck) en een on roud tamiya ta-03f op 26.995 (27 mhz dus) en een kyosho fazer (nitro) op 27.145 mischien kunnen we een keer rijden zeg maar welke auto ik mee moet nemen |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Nou, om eerlijk te zijn ben ik aan he twijfelen tussen een Savage Flux en een E-maxx met de MMM combo.... Het enige grote verschil is dat de Flux 1/8 is en de Maxx 1/10. Qua prijzen liggen ze niet ver uit elkaar! Correct me if i´m wrong! |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
E-Maxx is ook gewoon 1/8. Mijn keuze zou gaan naar de Flux (vandaar dat ik hem zelf ook heb). Lees de forums e.d. er maar op na. Destijds kwam ik veel problemen tegen met de E-Maxx qua bulkheads en shocktowers. Sowieso vind ik het TVP design en de CVD's van de Flux beter dan al het plastic fantastic op de E-Maxx. Bovendien stond ik echt te kijken van wat die Flux aan beatings kon hebben. Kan dit inmiddels zelf ook staven. Heb hem nu 11 maanden en voor minder dan 30 euro schade gereden (en ik rij niet echt zuinig). |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Dan zat ik er weer naast! Iig tijd genoeg om te twijfelen en info op te doen want volgende maand krijg ik pas mn vakantiegeld! Ondertussen lekker de topics doorlezen... Heb ondertussen wel gereageerd op de 1/16 slash van Q racing! |
| | |
| | #163 (permalink) |
|
Weten we nog niet. Patrick / Byte kan op zaterdag niet vanwege voetbal en zondag kon hij ook niet (tenminste dat is het laatste dat ik weet). Had het idee om naar Venray (The Zenith) te gaan, daar komen als het goed is ook mensen bij elkaar. |
| | |
| | #165 (permalink) |
|
Yup, in Venray hebben ze ook regelmatig ''meetings''. Weet niet of ze het nu nog altijd hebben, maar daar ga ik zondag waarschijnlijk achter komen. Toen ik er nog eens heen ging kwamen ze meestal rond 12:00 bij elkaar.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |