![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 39
|
Hoi Nard, als je gaat rijden laat het eens horen dan kom ik ook! Ik heb wat vragen over mijn flux misschien wil jij er een keer naar kijken. Maakt veel herrie en de servo werkt volgens mij niet zo lekker. Groet Ronald (Diver)
__________________ Instagram: Radio_Control |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Hey Ronald, Ik zal het zo op tijd als mogelijk laten weten. Normaal gesproken hangt het af van Patrick (Byte @ MBF) en nog een andere kerel. Dus hoe sneller hun het weten hoe sneller jij het weet. Zal nu even vragen voor volgend weekend ... hebben we misschien een geheime onthulling van Byte Gr. Nard |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2009 Locatie: Zuid-Oost Brabant Leeftijd: 43
|
Ik hou het in de gaten!! Lig er alleen effe uit, mn zender doorgebrand, bulkhead (weer) doormidden. Maar er is een nieuwe zender besteld en wat onderdelen besteld dus misschien ben ik van het weekend weer mobiel (mn slash dan he). |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Ik kan met mijn Flux rijden maar heb laatst mijn shocks compleet gerebuild en was eigenlijk niet van plan die vies te gaan maken voordat mijn nieuwe veren en shock socks er zijn. Kan met de RC8Te er wel uit, ook de STe en AX10 rijden gewoon. Maar als Ronald zou komen zou het wel leuker zijn als ik mijn Flux ook mee zou hebben natuurlijk.
|
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
Gisteren nog een paar spullen op HC besteld, en z.s.m. nog een ontvanger en aandrijfassen voor mijn Rustler bestellen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat vóór volgend weekend hier is. Het weer wordt iig al een stuk beter (10 graden ofzo?), dus heb ik al een stuk meer zin om te rijden. Ik zou heel graag volgende week zondag willen rijden, alleen is de vraag of ik mijn spullen dan binnen heb. | |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Ik hoop toch dat je 1000 output yokes hebt besteld Ik heb zojuist een pakketje van hopmeup binnen gekregen. Van HK alswel een andere eBay dealer nog niets gehoord over verzenden.... Wordt waarschijnlijk volgende week zondag omdat ik mijn spullen nog niet heb, grote kans op regen en ik voor school nog van alles moet doen voor maandag. |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
|
ik zit in helden op de camping de heldense bossen mischien kan ik een keer komen met een paar vrined maar hij heeft een tt-01 das de enigsde die hij heeft id er ook een parkeerplaats ps.helden ligt bij venlo maar ik sta daar pas vanav het weekend van 4april mischien kan er wat gergegeld worden ik rij op 40.865mhz geloof i |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 december 2009 Locatie: Zuid-Oost Brabant Leeftijd: 43
| Citaat:
Je hoeft nergens geen zorgen over te maken. De zender en ontvanger zoekt zijn eigen kanaal uit, uit 72 kanalen of zo. Als je zon setje, zender en ontvanger, hebt, hoef je em maar aan te zetten, hij zal niet storen met andere zenders. Dus niet over nadenken, gewoon aanschaffen, installeren, binden en rijden. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |