![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #1126 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2011 Locatie: Venlo Leeftijd: 36
|
Kwam eigenlijk gewoon zo uit , de HPI was een paar tientjes goedkoper & per direct beschikbaar . Ik had dus heel kinderachtig geen geduld en wilde heel graag gaan rijden . hahaha , ze bevallen beide super hoor. |
| | |
| | #1133 (permalink) | |
| Citaat:
Wel 2 leuke fietscross banen gevonden hier , maar 1 staat meestal blank en de ander is vergroeit met mosterdplanten waar je meteen is vadtzit als je even van de baan afgaat. Perfect rijden is het nog allemaal niet , maar we vinden wel wat. | |
| | |
| | #1136 (permalink) | |
| Citaat:
onroad rijden we meestal op het oude veilingterrein bij de huisartsenpost. offroad wel eens bij de fietscrossbaan tegenover waar de staay stond. veelal is het 's avonds laatste minuut werk & vlammen we wat op een grasbaan of een verkeersdrempel . | |
| | |
| | #1137 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2011 Locatie: Venlo Leeftijd: 28
|
Oke.. ik wist helemaal niet dat daar een fietscrossbaan is hehehe Ik ben gisteren nog eventjes gaan scheuren in de klingerberg op het "crossbaantje" en had na 10 minuten allebei mijn auto's al kapot hahaha Maar ik heb net mijn nieuwe onderdelen besteld dus ik zal woensdag wel weer er tegenaan kunnen. Met welke auto's rijden jullie en met hoeveel man zijn jullie eigenlijk zoal? Groetjesssss |
| | |
| | #1138 (permalink) |
|
Dat baantje in de klingerberg is niet optimaal met allemaal die begroeing ernaast . na elk stuurfoutje hang je in de mosterdplanten. Ons groepje rijd met : Rustler VXL Slash VXL Firestorm Flux Bullet Flux DF Hothammer 3x monsterjam geborsteld Stampede 4x4 vxl Thunder tiger Phoenix brushless |
| | |
| | #1140 (permalink) |
| Lid sinds: 14 november 2008 Leeftijd: 34
|
als er weer gereden wordt in blerick kom ik ook wel ff spelen. die naast de abnamro is wel leuk , niet groot maar leuk Ralf
__________________ 4 Gorillamaxxen / UE Lightning / UE/Dace Predator / Xevo / CRT 2 Pro / 6 Mod Clodbusters / 2 Xrays XII Link and 2x RDX Phi 09 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |