![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Wie Heeft Er Intressen In Een Echte On/Offroad Meeting in Landgraaf ? | |||
| Ja Heel Graag .. | | 4 | 66,67% |
| Ja .. | | 0 | 0% |
| Ja Maar Ligt Eraan Waar .. | | 2 | 33,33% |
| Geen intressen .. | | 0 | 0% |
| Wel Intressen Maar Niet Met Jou / Jij / Jullie .. | | 0 | 0% |
| Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #211 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2009 Locatie: sjaasberg Leeftijd: 21
|
Welkom Wanneer we weer eens een meeting houden hangt af van roy en berry. Moeten ze eerst eens reageren. Anders weet ik ook niets. groeten, wesley
__________________ Wir wollen leben! LRP S8BXe team, Kyosho tf-5 en LRP S10 TX met DX3S. |
| | |
| | #212 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2008 Locatie: Nujenhage - Landgraaf - Limburg Leeftijd: 23
|
Hey wesley we hadden vrijdag wat geplant maar ik moet meteen na het werk weg . Miss volgenden week vrijrdag ? Gr Berry
__________________ |
| | |
| | #213 (permalink) |
|
Volgende week vrijrdag kan ik niet vrijdag wel. Komt misschien nog wel beter uit. Heb ik genoeg tijd om brushless setjes in te bouwen. de tekin combo is onderweg vanuit amerika. En heb voor mijn s10 ook een goedkoop setje besteld. De motor die er nu in ligt was na twee minuten zo warm, dat je de auto rook aankomen. groeten, wesley
__________________ Wir wollen leben! LRP S8BXe team, Kyosho tf-5 en LRP S10 TX met DX3S. |
| | |
| | #215 (permalink) |
|
Mijn auto's rijden allemaal, Ja allemaal. De truggy gaat best wel hard met dat nieuwe brushless setje en de buggy gaat ook niet echt langzamer met de tekin Combo 1900 kv. Alleen de auto van mijn broertje rijd nog niet. ik hoor het wel. groeten, wesley
| | |
| | #216 (permalink) |
|
Gaan we nu komende vrijdag rijden? Het wordt 15 graden en droog. De auto van mijn broertje zal dan ook weer rijvaardig zijn. We moeten weer eens gaan rijden omdat ik binnenkort ga stoppen. Dan komt er ook niet meer zo veel van. tot vrijdag, wesley thomas
| | |
| | #217 (permalink) |
|
Wanneer houden we weer eens een echte off-road meeting inde brunssumerhei ofzo. Het weer is uitstekend. Mijn auto's doen het ook allemaal. Zondag misschien, ( is wel pasen). of anders de week erna. Formule 1 is pas weer op 8 mei. Het is de laatste tijd wel heel erg stil hier in het zuiden. groeten, wesley
| | |
| | #218 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2008 Locatie: Nujenhage - Landgraaf - Limburg Leeftijd: 23
|
Zo de tijd is weer gekomen om te gaan rijden . Wie heeft zin en tijd en weet een perfecte plaats ? Gr Berry
__________________ |
| | |
| | #219 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 43
|
Denk dat als er een perfecte plaats is om te rijden we daar meer topics van zouden zien in het meeting gedeelte.......... Zou helaas niet weten waar je een perfecte plaats hebt (om met een 1/8 bijvoorbeeld) te rijden..... Alhoewel ik laatst een groeve van Martens zag achter het vliegveld -maastricht airport- waar je heel leuk zou kunnen rijden. In het weekend wordt er niet gegraven of met zwaar materieel gereden. |
| | |
| | #220 (permalink) |
|
Ben ik toevallig vandaag ook geweest zag er wel erg leuk uit ik weet niet hoe het met de mensen hier zit of die daar ook intressen in hebben maar ik ga eens rond vragen .
__________________ |
| | |
| | #222 (permalink) |
|
Lijkt mij ook wel eens leuk. Niet iets voor elk weekend, daar is de benzine te duur voor. Misschien dat daar dan eens wat meer mensen op af komen, wabt voor de rest valt de animo voor meetings tegenhier in het zuiden. waar ligt dat ongeveer TOV van het vliegveld zelf. Misschien eens een google maps kaartje posten. Ik hoor het wel. groeten, wesley
__________________ Wir wollen leben! LRP S8BXe team, Kyosho tf-5 en LRP S10 TX met DX3S. Laatst gewijzigd door kyoshoTF-5; 19 mei 2011 om 22:05 |
| | |
| | #223 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 43
|
Ga het eens proberen, heb nog nooit een google maps afbeelding ingevoegd........... poging nummer volgende..... http://maps.google.nl/maps?f=d&sourc...8&ie=UTF8&z=14 Haha, YES !!!!!Gelukt. |
| | |
| | #224 (permalink) |
|
Mijn 4S lipo's zijn eindelijk binnen. Nu kunnen we eens ofroad gaan rijden zonder dat ik na een uur klaar ben met rijden. Het zou nu ook op zatermiddag kunnen aangezien ik niet meer werk bij de plus op zaterdag. groeten, wesley
| | |
| | #225 (permalink) |
|
Zondag 26 juni om 16:00. na de formule 1 Dan ga ik rijden met mijn broertje. (kyosholazer_zx-5) Denk dat het de brunsummerhei gaat worden, moet ik nog even overleggen met hem waar precies. Ze melden goed weer in ieder geval. groeten, wesley
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |