![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Wie Heeft Er Intressen In Een Echte On/Offroad Meeting in Landgraaf ? | |||
| Ja Heel Graag .. | | 4 | 66,67% |
| Ja .. | | 0 | 0% |
| Ja Maar Ligt Eraan Waar .. | | 2 | 33,33% |
| Geen intressen .. | | 0 | 0% |
| Wel Intressen Maar Niet Met Jou / Jij / Jullie .. | | 0 | 0% |
| Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2009 Locatie: sjaasberg Leeftijd: 21
|
mij komt 27e ook wel uit. Alleen hopen dat dan geen sneeuw ligt of dat het regent. groenten, wesley
__________________ Wir wollen leben! LRP S8BXe team, Kyosho tf-5 en LRP S10 TX met DX3S. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2008 Locatie: Nujenhage - Landgraaf - Limburg Leeftijd: 23
|
Ey Wes Nee er ligt dan geen sneeuw en het regent dan ook niet ( heeft Piet me vertelt :P ) En als er sneeuw ligt ga ik ook want voor mij maakt dat niks uit dus . Gr Berry
__________________ |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 17 maart 2008 Locatie: kerkrade Leeftijd: 29
|
mm de 27ste werken tot 15uur daarna wil ik ook nog wel komen. laat maar iets weten en niet zoals sommige hier niks meer van je laten horen. ![]() Ben daar met berry ook wel eens geweest, was zowel on als offroad dus lijkt me prima locatie, mooi afgezonderd (wel even opletten of er dan geen aktiviteiten zijn en piet heeft gelijk geen regen en sneeuw, dat is pas de 31ste
__________________ driving and ![]() Rustler vxl, Traxxas Velineon, Losi 4800Kv DX3 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2008 Locatie: Landgraaf Leeftijd: 23
|
Hey hey, ik kan zondag de 27ste ook. Vanaf hoelaat zullen we daar zijn??? Groetjes, Roy Ps. Buienradar en weer Landgraaf. 14 daagse weersverwachting Landgraaf Laatst gewijzigd door Roy - Boy; 15 december 2009 om 18:12 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juli 2007 Locatie: Geleen Leeftijd: 29
|
en ook al ligt er sneeuw wat dan nog ? is toch niet erg ? is zelfs leuk lijkt mij. Wel een beetje op tijd gaan rijden dan. want na 16uur begint het langzaam donker te worden. Alles heeft een reden.....
__________________ E-REVO MMM 2200KV, MERV and Losi mini-t. Laatst gewijzigd door Defty; 15 december 2009 om 18:19 |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2009 Locatie: sjaasberg Leeftijd: 21
|
Voor mij is het niet goed als er sneeuw ligt, mijn kyosho tf-5 heeft maar 5mm bodemvrijheid. Zullen we zeggen vanaf 13:00 uur, dan kunnen we eerst nog eten? Ik hoor het wel groeten, wesley
__________________ Wir wollen leben! LRP S8BXe team, Kyosho tf-5 en LRP S10 TX met DX3S. |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2008 Locatie: Nujenhage - Landgraaf - Limburg Leeftijd: 23
|
Wesley je moet niet alleen aan eten denken :P Maar 13.00 U is voor mij ook goed . Ps als het laat word maakt ook nog niks uit want Sommige auto's hebben lampjes erop En nee rij niet meer over jullie heen . Gr Berry
__________________ |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
staat genoteerd, hopenlijk zit het mee met het weer. komen we bij elkaar op de parkeerplaats dan. en eten en drinken nemen we wel mee, word toch wel koel gehouden
__________________ driving and ![]() Rustler vxl, Traxxas Velineon, Losi 4800Kv DX3 |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Dames en heren hoe zit het met de zenders en ontvangers ? Wie rijd 2.4Gh of anders ? Dit is wat ik nu op dit moment weet dan : Berry - Berrytt01 - 2.4Gh Remco - Space_je - 2.4Gh Tim - Defty - 2.4Gh Roy - Roy - Boy - 2.4Gh Wesley - kyoshoTF-5 - 27 Mhz Enne de rest die komen ook even aan naar PBtje sturen kan ik jullie erbij zetten !!!
__________________ |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Haha alleen nog 3 lege kratten, zal ze wel gaan omwisselen voor volle (hoor nath alweer zeggen die ber heeft slechte invloed op je ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar wel met mate dan he, we gaan tenslotte rijden
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 19
|
Jammer maar ik kan de 27 ste niet,precies op die dag is mn moeder en mn neef jarig
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |