![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2010 Locatie: tiel Leeftijd: 33
|
goede avond allemaal ik heb gisteren een multiplex 707 zender gekocht via markplaats zonder ontvanger. nou wou ik hem vandaag opladen maar hij laait niet op de zender. nou heb ik het effe op internet gekeken maar daar staat dat je een multiplex ontvanger nodig heb om de zender te kunnen laden. heb je die ook echt nodig om te kunnen laden. wie kan mijn helpen. groetjes fred |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Of de accu is overleden of echt helemaal leeg, waar sommige lader ook niets van snappen ... soms helpt "langzaam" laden om de accu weer (wat) aan de praat te krijgen ... En bij "snelladen" is de maximale laadstroom 1 Ampère ... laad je met meer (automatisch programma) dan klap de termische zekering in de beveiliging en wordt er uiteraard niets meer geladen ....
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2010 Locatie: tiel Leeftijd: 33
|
oke bedank. maar er staat dat je een multiplex ontvanger nodig heb om te laden.heb me maatje gisteren op gezocht op internet voor mijn. maar ik ga het is proberen om hem de hele nacht eronder te zetten. en dan kijken of hij dan wel vol zit de accu.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |