![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Omdat de arbeidsomstandigheden van mijn boegschutter al beroerd genoeg zijn (de arme drommel gaat dienst doen op een Schnellboot) wil ik niet dat hij ook nog zijn schouders in de puinpoeier draait tijdens het baksen van zijn wapen. Daarom heb ik een servo-vertrager nodig. Waarom? Hierom: http://www.youtube.com/my_videos_edi...a%3D0%26dm%3D2 Nu weet ik dat de firma Extension een servo-vertrager had... Maar ik weet niet of die firma nog bestaat. De website is voor het laatste in 2007 ge-update. Verder bij Graupner, Robbe en Conrad gekeken... Geen resultaat. Wie kan me verder helpen met een link / fabrikant / productnr... Whatever!
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Klik HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator $7.59 Gr. Dennis p.s. je youtube linkje werkt niet.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hoi Roel, is een el cheapo oplossing, maar voor dat geld het proberen waard ? ![]() HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator $7.59 Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
De "grote C" heeft ze ook: SERVO-VERTRAGINGS MODULE - Modelbouw schakelingen - Conrad Electronic |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |