![]() |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
dan zou het met een toestel als een HTC ook moeten kunnen (zit dezelfde sensor in als in een iphone..) Lijkt me wel tof overigens
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Volgens mij dikke nep want die kerel staat met zijn zombiephone te draaien, op een manier die op een enkele manier correspondeerd met wat het model in zijn buurt doet. De prijs zal ook wel niet in het gemiddelde apple gebruikers budgetje liggen denk ik. Het idee is leuk maar volgens mij op 2 punten niet haalbaar.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Via de laptop zou ik er idd wel oren naar hebben. Lekker met een joypadje moet denk ik wel te doen zijn. Maarja, prijs technisch gezien zie ik hier weinig heil in. Reken op +1000 euro.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 6 januari 2010 om 13:09 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |