![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2008
|
Er bestaat al een tijd de 12 kanaals schakelmodule van Claus Poltermann, voor een zelfbouw multiprop heb ik alleen niets kunnen vinden. De originele modules voor de F14 zijn best duur en dat moet goedkoper kunnen dacht ik zo. Het heeft wat tijd gekost maar nu heb ik op experimenteerbord een 8-kanaals multiprop werkend. Printen moet ik nog maken maar da's het werk niet echt meer. Het is de bedoeling eea zo te maken dat per kanaal te kiezen is voor schakelaar of potmeter. De software snapt dat al. Is er hier op het forum belang bij een zelfbouw multiprop voor de F14, zo ja dan kan ik tzt de schema's, printlayouts en software wel ergens neer zetten. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
heb wel intresse, hopenlijk werkt het met een ASSAN ombouw.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
kijk dat is altijd goed nieuws. ik denk zeker dat er animo voor is als ik alleen al kijk naar de multiswitch welke ik lever hier op het forum. wel is de prijs een belangrijke factor uiteraard maar meestal ligt dat wel goed. mocht je interesse hebben om de printen te verkopen of te laten produceren neem eens contact op per pb. heb inmiddels reeds aardig wat ervaring in het laten maken van de printen. mocht je er zelf geen tijd en / of interesse in hebben om het uit te geven wil ik mij eventueel hier ook voor beschikbaar stellen. ik weet verder niet wat jouw plannen of ideeen zijn met betrekking tot het verspreiden van de module.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Ben benieuwd wat dan de prijs zal zijn want wil eigenlijk wel een multi-prop voor mn F-14 hebben...
__________________ Robbe Schluter 7.5cc MD500E (BJ 1992). Robbe Schluter 8.5cc Schweizer 300C U-869 1:40 scale Type IXC/40 U-boot. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2008
|
Ik was dus niet de enige die zoiets als zelfbouw miste..... Mijn bedoeling is vooralsnog om schema, printlayout, stuklijst en hex voor de PIC samen met wat blabla te doen zodat je hem zelf na kunt bouwen. Encoder deel zal wel het lastigst worden door de 2 nodige SMD IC's (SO8 & SO16). Wat through hole kan wordt through hole. Decoder ga ik in principe maken met normale through hole en die is heel eenvoudig, PIC + iets om de ontvangerpuls op te krikken. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
hoi alexander mede door die smd componenten wat ik zelf niet zo veel moeite mee heb lijkt het mij verstandig om ze te bouwen voor anderen. zodat het voor iedereen bereikbaar is om in zijn model te gebruiken. ik verwacht dat de prijs redelijk gelijk zal liggen aan de multiswitch. heb er echter nog niets op berekend of dergelijke.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |