| | | | ||||
![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 september 2008 Locatie: den haag Leeftijd: 28
|
hallo alle ik heb hier een regelaar liggen (brushless)jamara phoenix hv85 maar als ik hem aansluit dan piept m'n motor en doet helemaal niks en heb helaas geen beschrijving (handleiding) van heeft iemand hier ervaring mee? hij kan tot 12s lipo ik doe het met 6s weet iemand hoe ik deze kan programmeren???? alvast bedankt mvg jasper Laatst gewijzigd door jaspers; 6 februari 2010 om 18:16 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Beneden-Leeuwen Leeftijd: 20
|
Wat kun je ons nog meer vertellen over je regelaar? Als ik op de website van jamara kijk vind ik namelijk geen 180 ampere regelaar ..
__________________ O'Donnell Z01B - Robitronic Mantis - Traxxas Slash - Team Associated B44 RC Maas en Waal - Portfolio |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: nu in Oss (na 34 jaar Duitsland) en Ik ga lekker weer terug naar Duitsland . Leeftijd: 57
|
Zet je gas eens andersom in je zender (reverse) . Weet niet wat voor zender je hebt maar dat is bij Futaba meestal zo dat het gas omgekeert moet worden . Mvg Johan |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
heb ik ook geprobeerd maar niks zender is van walkera en op easy star werkt hij gewoon maar dat is ook met andere regelaar zou m'n regelaar naar de kl..... zijn hoopt niet heb iemand ervaring met deze regelaar??hoor het graag mvg jasper |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 45
|
Zet je trim ook helemaal dicht, de regelaar schakelt pas in zodra het gas echt dicht staat. Veiligheid voor alles. Probeer de regelaar anders eens op je andere toestel.
__________________ Vario Flash, Mustang P51, Calmato Sports, Logo 500, en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
hij is nieuw heeft nog nooit gewerkt heb hem gekregen van een kennis die er niks meer aan had en nog had liggen foto staat bij link van plotterwelt ergens hier onder is een hv 85 Laatst gewijzigd door jaspers; 7 februari 2010 om 23:22 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Koop een usb interface kabel en lees hem uit met de software. Wellicht staat er ergens een instelling niet goed.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Edge 540, Christen Husky, MD530 Defender Vampir, Vision Turbine jet, Logo 10, T-Rex 600, Formost turbine, Epsilon F3J |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |