![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2006 Locatie: Utrecht
|
Die batterijen gebruik ik ook. Die hebben me al een paar keer gered qua zender aan laten staan: Gewoon wat spanning er op en ze laden gewoon weer. (ik heb de protected uitvoering dus). Het enige is die piep die je er dan bij krijgt (nog niet aan andere weerstand er op toe gekomen. zo is het voltage dat je ziet iig correct.
__________________ Tijd voor een andere handtekening... |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Locatie: Almere
|
Je kan nieuwe software in de zender zetten , moet je wel wat verstand hebben van elektronica ,wat je moet de software flashen via een zelf te maken aansluiten of een piggyback kopen met USB aansluiten (werkt erg goed ) Wat links FlySky FS-TH9X 2.4ghz Transmitter aka Turnigy 9x | Ken buys... Reviews th9x - Project Hosting on Google Code Turnigy T9x - RC hobby by RiMr Ik heb deze zender in bestelling in Hongkong (backorder ) erg gevraagd dus .En nu dus wachten ! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 48
|
Ik zou geen Corona kopen. Deze heeft geen uniek ID dus grote kans op storing bij gebruik met andere Corona gebruikers. Bij onze club is het gebruik dan ook verboden. Zie ook onderstaand draadje. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-2-4-dsss.html |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 april 2010
| Citaat:
| |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 augustus 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 48
| Citaat:
| |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2006 Locatie: Loenen, Overbetuwe
|
Waarom zou je er een Corona in zetten als hij geleverd wordt met een Turnigy module + 9 kanaals Turnigy ontvanger (=Flysky). Mijn zoon en zijn vriend vliegen met twee van deze dingen en ik moet zeggen dat er helemaal niks mis mee is!
__________________ Jeroen Heli's en zwevers. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 april 2010
| Citaat:
Maar een FrSky module bied voordelen als: echte antenne diversity telemetry verschillende ontvangers (aantal kanalen/afmetingen/gewicht) HoogVoltage ontvangers | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Elders op dit forum is een uitgebreid draadje over deze zender waarbij met name de al dan niet aanwezigheid van een CE keuring uitgebreid ter sprake komt. (dit is een eufemisme)
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Jeroen Heli's en zwevers. | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 55
| Citaat:
Pas heel erg op met het zelf rotzooien met je zender en ontvanger, je maakt sneller iets kapot dan heel! Dat geldt heel sterk voor de 2,4GHz apparatuur, daar is zonder zeer gedegen kennis en vooral ook de juiste apparatuur zo goed als niets zelf aan te doen! Doe met deze info wat je wilt maar je bent gewaarschuwd!
__________________ Groeten, Ernst Grundmann | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
Maar die twee jongens studeren embedded software engineering en kunnen er hun ei wel in kwijt hoor!
__________________ Jeroen Heli's en zwevers. Laatst gewijzigd door BarnOwl; 18 maart 2011 om 17:33 Reden: Typo | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |