![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2009 Locatie: Oost Gelderland Leeftijd: 35
|
Mode 1 & 2 zijn in stock maar Mode 2 is (op dit moment) goedkoper dan mode 1 ?! Aangezien omzetten gemakkelijk is heb ik een M2 besteld terwijl ik M1 vlieg. Heb mode 2 besteld samen met Frsky telemetry spul (dat is helaas wel in backorder) and backlight... Lekker knutselen binnenkort Lijkt me gewoon heel erg fijn een beep te krijgen als je LiPo in je vliegtuig bijna leeg is. [edit] ik bedoelde de remote lipo vanwege telemetry en alles wat mogelijk is met de 9x Laatst gewijzigd door martkrui; 29 oktober 2011 om 13:27 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Ik hoor de zee Leeftijd: 37
| Je kan 2 1 Amp. diodes in serie op de plusdraad solderen, en dan gaat hij piepen als er nog 11 volt in zit. En dat duurt erg lang, ik laadt hem maar 1 keer per maand op.
__________________ Vriendelijke groet, Tijn |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Leeftijd: 21
|
Ik gebruik hem nu al een tijdje, programmeren moet je wel even doorhebben, hier en daar ook wat vaag met navigatie door menu's. Mogelijk zijn de knopjes verkeerd om gesloten in china? expo's en dual rates zijn gewoon samen te gebruiken verder. het bereik is tot dusver goed. de ontvanger is wel aan de maat vind ik zelf, nog 2 x 6ch en 2 x 3ch ontvangers onderweg die ook te binden zijn, schijnt. Ik vind het een topding, veel mogelijkheden.
|
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Ik hoor de zee Leeftijd: 37
| Citaat:
Er zit momenteel een lipo in van 11.4 volt, 2500 Mah, en 5C. Wat ik bedoel is 2x 1amp diode om het voltage omlaag te krijgen, omdat de electronica gebouwd is voor maar 9.6 volt. Er zit een voltregelaar in, maar die wordt door de volle lipo met 12.6 volt erg warm. Een lipo kan je ontladen tot min. 10.8 volt, en dan gaat de batt. alarm van de zender nog lang niet piepen. Met die diode's wordt het voltage met ongeveer 2 volt verlaagd, waardoor de voltregelaar ontlast wordt, en de zender gaat piepen bij 9 volt, terwijl er nog 11 volt in de lipo zit,..
__________________ Vriendelijke groet, Tijn | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |