![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2009 Locatie: hoogvliet Leeftijd: 17
|
in een draadje over foam snijden zei iemand dat je daar een netvoeding voor kon gebruiken en dat ook een investering voor de toekomst zou zijn. nou zou ik dat eventueel wel willen kopen maar waar word dat zoal voor gebruikt?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Als je nog niet weet waarvoor heb je het ook (nog) niet nodig. Styro vleugels snij ik al 10 jaar niet meer omdat ribbenbouw veel lichter is . En een regelbare trafo is ook niet goedkoop als je een goede wil . Mvg Johan |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
ja maar depron plaatjes kan je een stuk mooier snijden met hete draad en later zou ik het voor andere dingen kunnen gebruiken. alleen wil ik weten watvoor dingen dat zijn want dalijk koop ik hem nog terweil ik al die dingen waarvoor je het gebruikt nooit ga doen. met depron snijden heb ik nu telkens scheve lijnen terweil ik met hetedraad gewoon een soort van tafel kan maken waar de draad verikaal doorheen gaat. en hoe duur is een goeie dan?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
ik vind dat wel duur bol maar is dit een goeie netvoeding? Lin.Labor. netvoeding PS-1152A - Instelbare lab-netvoeding, lineair - Conrad Electronic of is die te laag aantal volt? en waar worden die dingen nou nogmeer voor gebruikt?
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Sint-Niklaas
|
Ik gebruik een gewikkelde transfo voor halogeenlampen in combinatie met een dimmer. Werkt perfect.
__________________ When one has to bend over more than once to pick up his rc-plane, he probably had a bad landing..." |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 maart 2008 Leeftijd: 48
| Citaat:
Maar een antwoord op de vraag... Nee, dat zit er niet in. En daar gaat een forum aan kapot! Willem.
__________________ Honeybee FP2/MPX Easy star, Xeno, Merlin/Trex 250/Kyosho Minium Flybaby//MX16S | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| ik zou alleen de ouderwetse "blokken" en zeker niet een electronische trafo (zon kleintje) van bv halogeenspots gebruiken !!
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
|
Ik gebruik mijn regelbare voeding oa voor een lipo lader en daarnaast voor allerlei andere zaken zoals.. servo's testen, (zelfbouw) elektronische schakelingen testen en natuurlijk schuim snijden. Voor puur en alleen schuim snijden zou ik persoonlijk een goedkoop alternatief nemen. Of je moet zelf een regelbare voeding bouwen. Er zijn genoeg schema's online te vinden van betaalbare voedingen. Een goed alternatief is wat Gurodewa zegt... Groet, Theo |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
let op !!!! GEEN electronische halogeenlamp trafos gebruiken !!!!!!!!!! die zitten er nu 10 kansen 9 bij.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
zou dit een goeie zijn?Lin.Labor. netvoeding PS-1152A - Instelbare lab-netvoeding, lineair - Conrad Electronic en hoe heb jij eigenlijk je oplader er op aangeslote ph-tvs? ff een oftopic vraagje hoe moet je oplader eigenlijk op een auto accu aansluiten?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |