![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Beste modelbouwvrienden, Ik ben sinds kort eigenaar van een MC-15 zender en zou deze graag willen uitbreiden met wat extra schakelaars. Is het mogelijk schakelaars van de MX-serie in te bouwen in de zender MC-15? Mvgr, Eric
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Coevorden Leeftijd: 40
|
Kun je niet gewoon de productnummers van de schakelaars met elkaar vergelijken? Het enige probleem is waarschijnlijk de aansluiting op de PCB van de MC-15. Ik heb zelf ook een MC-15 zender en ik breid mijn zender uit met gewone schakelaars, waarvan de draden direct op de pinnen van de MC-15 worden gesoldeerd. Als je de pinnen niet wilt vervuilen kun je ze ook op de onderkant (soldeerzijde) van de PCB solderen. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Gewone schakelaars halen bij de electroboer is veel goedkoper en werkt net zo goed
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Zo deed ik het ook. Rode JST stekkertjes kan je zo op de print prikken. Of iets gelijks.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |