![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2004 Locatie: Herent (België) Leeftijd: 23
|
Hello, Ik heb een leuke 2dehands Futaba FF10 op het oog. Het ding is maar een paar keer gebruikt en ziet er nieuw uit. Ik heb echter wel een vraag. De ronde dialknop leek mij een beetje los te zitten. Het kwam licht kwestbaar over. Ook de Joystick erboven (Cursor lever) hing een klein beetje naar beneden als je eraf blijft. Is dit normaal bij deze zender?
__________________ Funtana 90S, JP Panic,1/4 Piper Cub, 1/7 Piper Cub, Trex 600 E esp, Trex 600 E, Protech Zoom 450 ep, Bmi 555, Accord 3D, Laser 3D, Zagi, Jerry, Spektrum DX8 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
De dialknop zit op een 8 mm as geklemd. Het is normaal, dat je hierop wat speling voelt. De as moet namelijk zowel radiaal als axiaal gemakkelijk kunnen bewegen. De geringe speling, die daarvoor nodig is, wordt door de veel grotere knop versterkt. De cursor bestaat uit een schakelaar en een knopje, dat met een veertje omhoog wordt gehouden. Dit veertje zorgt er tevens voor, dat de cursor goed centreert. Als het knopje niet meer goed klemt gaat het omhoog en neemt de veerdruk af. De cursor blijft dan wat scheef staan. Toevallig is er deze week voor het eerst zo'n knopje onder garantie vervangen. Dit geval werd overigens vorig jaar reeds in een draadje besproken toen er nog mee te werken viel.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2004 Locatie: Herent (België) Leeftijd: 23
|
Okay, thanks! Ik wilde gewoon even zeker zijn, aangezien het toch best een prijzig zendertje is.
__________________ Funtana 90S, JP Panic,1/4 Piper Cub, 1/7 Piper Cub, Trex 600 E esp, Trex 600 E, Protech Zoom 450 ep, Bmi 555, Accord 3D, Laser 3D, Zagi, Jerry, Spektrum DX8 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |