![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
|
hoi allemaal heb afgelopen week een futaba t10cg gekocht heb nu een probleem als ik mijn kabeltje van phoeniks in de achterkant stop krijg ik bijna geen contackt als ik druk uit oefen op de plug heb ik contackt maar als ik het loslaat is het verbroken ik heb een orgineele futaba stekker op phoenix zitten wat mij wel opvalt is als ik na de aansluiting achter op mijn zender kijk zit er op mijn t7c een open sleufje en op de t10 een gesloten sleufje had hier met dit kabeltje op mijn t7c nooit last van ben dus bang als ik op mijn 10 een trainerkabel zet ik hier ook problemen mee krijg of moet ik voor de 10 weer een ander kabeltje hebben . gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Neem 'm anders ff mee naar de club vandaag, dan kijken we effe
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 maart 2010 Locatie: Meppel Leeftijd: 53
| Citaat:
Moet de heli helemaal ingesteld worden met de f10 terwijl de heli van mij is dus de ff9? | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Ik voel opeens overal jeuk
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 oktober 2002 Locatie: Antwerp-Brussel-Charleroi
|
Hallo, Citaat:
Voor te lessen neemt de leraar jouw FF9 (waar jouw heli op geprogrammeerd is). Jij als leerling neemt de FF10. In het trainermenu van de FF9 zet je alle kanalen op "FUNC" (of "INH" als niet aktief), in de FF10 zit je op een leeg geheugen, waar dus niets in is geprogrammeerd (4 hoofdkanalen op 100% travel, da's alles). Zo eenvoudig kan het zijn. Olivier my movies : YouTube - pilotonboard1
__________________ mijn webstek : http://users.belgacom.net/TX2TX : leraar-leerling compatibiliteitsproblemen tussen verschillende merken van RC-zenders | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |