![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 38
|
Hallo, Ik heb een Hitec eclipse 7 zender. Alle wijzigingen die ik vanaf nu doe slaat hij niet meer op. De huidige instellingen zitten nog in de zender maar als ik iets wijzig en de zender uit en aan zet zijn de nieuwe wijzigingen weg en staan de oude waardens er weer. heeft iemand misschien een idee. Dit trouwens voor ieder model wat er in staat het geval.
__________________ Nothing to Prove |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
ik heb er maar drie modellen effectief in staan. ik kan het proberen maar ik kan alleen maar modellen resetten niet verwijderen. (alle waardes gaan dan default op 0 ) er zit wel een soort insteek kaart in. maar ik ben bang als ik de eruit haal dan dan alles leeg is in de zender als ik hem dan niet meer opnieuw kan programmeren kan ik niet meer vliegen Nu staan alle waardes er nog in, alleen kan ik niets meer blijvend veranderen.
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ik heb uitgevonden dat als ik mijn zender op de computer aansluit (simulator kabel) en dan de instellingen wijzig hij deze dan wel opslaat zodra ik hem los koppel dan blijven ze ook in de zender staan. Batterij op geladen misschien had hij te weinig spanning maar dat maak geen verschil. Ik snap het niet meer.???
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |