![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2009 Locatie: hoogvliet Leeftijd: 17
|
hoi,ik wil mijn futaba 6ex 2.4ghz ombouwen meet een 2.4ghz assan module. ik zie op internet dat mensen van 35 en 40 mhz naar 2.4ghz ombouwen maar niemand die van 2.4ghz naar 2.4 ghz gaan is dit wel mogelijk? en moet het dan het zelfde als met 35mhz of moet het dan weer anders? en zou ik de hele orginele module er uit kunnen slopen zodat de assan module antene via het zelfde gat er uit kan als de oude antenne?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
haha ja hoe moet ik het anders zeggen? ik wil de orginele module vervangen door assan stuk goedkoper
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
nou als ik het naar assan ombouw hoef ik geen 60 euro per ontvanger meer te betalen maar maar iets van 30 ofzo. dan heb je al snel je geld terug.
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. Laatst gewijzigd door colindevos1; 9 maart 2010 om 21:58 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 45
| Dit draadje is voor jou ook interessant Heb ook een 6EX en hik ook tegen de bedragen van de ontvanger aan. 60 euro is nog goedkoop ook. ff PB waar jij die prijs gezien hebt? Jacob Bos |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
ik had er van €65 gezien maar ik weet nietmeer waar dat was. ik had dat draadje trouwens al gelezen maar ik denk dat die simprop ontavangertjes er voorlopig nog niet zijn.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Binnen 3 min wissel ik een ontvanger van het ene model naar het andere . Heb op de servokabels het kanaalnummer geplakt. Je hebt zo niet veel ontvangers nodig. Ook zijn er nu printjes op de markt waar de servokabels aankomen en dat printje steek je op de ontvanger. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
oke maar is dat niet slecht voor je ontvangertje elke keer verwisselen?
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 45
| Citaat:
Citaat:
Het printje wat je noemt is interessant, linkje? Jacob | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
onvoorstelbaar, vliegen ze met een super merk wat betreft besturing, gaan ze er een goedkope 2.4 toestand in bouwen om nog goedkopere ontvangers te kunnen gebruiken, waarom koop je dan een Futaba. dat is ongeveer het zelfde als sparen voor een ferrari, en er dan bij de locale banden boer een paar gebruikte banden onder kopen, omdat ze geen geld voor nieuwe hebben.....
|
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Schnellwechselsystem Mvg Johan
__________________ | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
ja oke dat is waar maar het lijkt mij wel dat het een beetje gaat slijten waardoor de stekkertjes losser komen te zitten. maarja jij hebt weet ikveel hoeveel jaar ervaring meer dus jij zal het wel weten.
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. Laatst gewijzigd door colindevos1; 9 maart 2010 om 23:15 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
| Citaat:
doe eerst eens ervaring op met vliegen met 1 vliegtuig en leer vliegen. ga geen gekke dingen in je hoofd halen, kost alleen maar geld. tegen de tijd dat je goed kan vliegen heb je al lang een 2de ontvanger gespaart en ook al jarig geweest en sinterklaas en kerst ook achter de rug. mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |