![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2003 Locatie: Nederland! Leeftijd: 40
|
Heren (en dames?), Ik heb zojuist een nieuwe ultrapac binnen gekregen en in mijn FC28 gestoken. In eerste instantie gebeurde er niks en ben aan het troubleshooten gegaan en kwam tot de volgende conclusie: als ik binnenin de trainermodule (los printje) verkeerd om op de connector heb, dan ziet de zender de campac, anders niet... Iemand enig idee????? Alvast bedankt! p.s. de zender is vorige maand nagekeken door Jan, dus hij zou goed moeten zijn..
__________________ Nieuwe Schaalmodellen van HF Models en Jeti Duplex op voorraad! www.btc-rc.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik zie nergens dat de Ultrapack ook in een FC-28 gaat. Alleen in de : Futaba 9Z, 9ZWC, 9ZWC2 (ZAP/ZHP) Futaba 9C (Field Force 9 or FF9) Futaba 8U (Field Force 8 or FF De 64K campac heb ik zelf in een FC-28 gehat. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
ja, de fc-28 wordt ondersteund en als ik de trainmodule verkeerd om insteek ziet hij hem ook.. maar ja, dat kan niet de bedoeling zijn.. de ultrapac geeft bij de zelftest trouwens een OK...
__________________ Nieuwe Schaalmodellen van HF Models en Jeti Duplex op voorraad! www.btc-rc.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
niemand bekend met het probleem?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |