![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
Hallo mensen, IK heb een Graupner MC 19, en het volgende zou ik graag willen, op zowel kanaal 1 als 3 een programmeeerbare dual/rate, op kanaal 3 lukt me dat, maar niet op 1 ??? Gr, Tom
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Kanaal 1 is het gaskanaal en daar kan je geen dualrate of expo op zetten. Maar waarom zou je op gas een uitslagbegrenzing willen hebben?
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| |
| | #3 (permalink) |
|
Ja maar voor mijn modelschip is dat juist interresant, ben ik aan het manouvreren oid dan kan ik via de dual/rate het toerental van de motor juist fijner regelen, op kanaal 3 zit dan mijn andere motor... Gr, Tom
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Bij de modeltypen heli en vliegtuig heb je dual rate op alle knuppelfuncties, behalve op gas. Als het goed is, heb je op modeltype auto/schip dual rate op alle knuppelfuncties. Daarnaast moet je met gever-instellingen de knuppelfuncties onderling kunnen ruilen.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| |
| | #5 (permalink) |
|
Jan, en zoals gewoonlijk heb je weer helemaal gelijk, dank voor je hulp, ik heb nu precies wat ik wil, merci !!! Gr, Tom
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |