![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 52
|
Het kwam in een ander forumonderdeel (http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1593362) even aan de orde maar aangezien er verder geen reaktie meer is gekomen zal ik mijn vraag maar in een nieuw topic formuleren; Er werd de opmerking gemaakt dat de on-board gloeisystemen van Microsens niet goed zouden werken in kombinatie met de FASST ontvangers (met name de FS modellen). Citaat:
Heeft er nog iemand ervaring met de kombinatie van Microsens GLOWsysteem en FASST? (of kan er verder iets zinnigs over kan zeggen) Ik heb enkele dagen geleden al een mailtje gestuurd aan Microsens, maar daar komt geen antwoord op... Thanks, Hans
__________________ No Guts No Glory! Laatst gewijzigd door Mad Monster; 15 maart 2010 om 19:43 | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Inductie aansluiting? 2.8 volt???? naar mijn weten zou het gewoon moeten werken hoor..
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 64
|
De eerste serie van de 6008FS/6014FS had een pulshoogte van 2,8 Volt toptop. Hiermee was niet alle vreemdfabrikaat apparatuur compatibel. Inmiddels zijn deze ontvangers niet meer leverbaar. De huidige FASST ontvangers hebben allen een pulshoogte van 3,2 Vtt, net zoals alle Futaba 35 en 40 MHz ontvangers dat al enkele tientallen jaren hebben (m.u.v. enkele 3-kanaals ontvangers, die op 2,5 Volt werken en dus een pulshoogte van 2,5 Vtt hebben).
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |