![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2010 Locatie: Overpelt, limburg
|
Hoi allemaal , Ik ben bezig aan een extra 300S EP en mijn regelaar die blijft maar biepen,motor draait ook niet als ik gas geef , alleen de roeren doen het. Problemen aan de ontvanger zijn dus uitgesloten. Voor alle duidelijkheid de regelaar is een ( ROBBE Roxxy BL-Control 900-serie ). Iemand enige ervaring mee gehad? Groetjes Jeff
__________________ Jeff <<< Flies @ >>> PMF |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 januari 2010 Locatie: Overpelt, limburg
| Citaat:
groetjes Ja inderdaad hij doet het nu . Heel erg bedankt
__________________ Jeff <<< Flies @ >>> PMF Laatst gewijzigd door Jeff; 15 maart 2010 om 20:14 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007
|
Bij mij doet ie het niet Om eerlijk te zijn, ik snap niets van die installatieprocedure. Is er iemand die mij stap voor stap praktisch kan vertellen wat ik moet doen zodat mijn propellors beginnen te draaien... Ik zal die goede ziel voor eeuwig dankbaar zijn... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
De installatieprocedure is best lastig, maar staat in de handleiding stap-voor-stap beschreven. Als je het herkennen en tellen van piepjes te moeilijk vindt, dan kan je ook een programmeerapparaat kopen. Dat maakt het programmeren wel makkelijker. Let op dat het programmeerapparaat voor jou type regelaar geschikt is. Cruciaal in het hele proces is dat bij een Robbe-Futaba zender het gaskanaal in reverse geschakeld moet worden. Hoe dat precies werkt staat in de handleiding van de zender.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007
|
Het herkennen van de biepjes is niet zozeer het probleem. Ik vrees dat ik de positie van de throttle verkeer zet. Met voorwaartse positie va nde throttle stick bedoelen ze toch de positie waarin je hem moet zetten zodat hij full throttle geeft? Ik gebruik een Protech Avenger 4 zender (4 kanaals). Ik gebruik deze voor twee andere electro-vliegers dus de positie van alles zou moeten kloppen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |