![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
| Hallo alle, Ik heb verlichting op mijn Traxxas Slash zitten en aangesloten op mijn 3de kanaal van mijn ontvanger, maar er blijft constant stroom opstaan als ik de knop op mijn zender aanzet (3de kanaal) aanzet blijven de lampen aan. maar als ik hem uitzet (3de kanaal van zender) blijft er stroom opstaan. Hoe ik kan ik dus mijn verlichting aan en uit zeggen op mijn 3de kanaal Ik heb een Ansmann W3 Zender |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2009 Locatie: Beneden Leeuwen Leeftijd: 52
|
Je kunt een servo een schakelaartje laten bewegen met je 3e kanaal maar er zijn ook elektronische oplossingen voor te vinden. ik zal eens even zoeken.....
__________________ Hong-Nor Ultra LX-ONE BB / RB S7 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Hier heb je er bijvoorbeeld zo een.... 2 KANAALS SCHAKELAAR MODULE - Elektr. schakelmodules - Conrad Electronic
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2009 Locatie: Hoensbroek Leeftijd: 47
|
Hoi, Kijk eens bij www.conrad.nl onder modelbouw electronica. Kanaalschakelaars vanaf € 14,00 Succes sorry, Arnold was mij dus al voor.
__________________ E-Firestorm Flux, Belt-CP v2, Blade mSR, Blade 120 SR,Blade Msr X, spektrum dx6I, dx3c Het is nooit te laat om wakker te worden. |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Dan moet je de juiste schakelaar zoeken die bij 1 keer indrukken aan gaat en bij nog maals indrukken weer uit. Maar je kunt met je 3e kanaal toch ook de servo continu in 1 stand laten staan en als je de verlichting dan uit wilt schakelen de andere uiterste stand pakken ?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |