![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2009 Locatie: Den Ham
|
Hallo allemaal, Ik heb een nieuwe Sebart Sukhoi S29 50E. Ik heb daarvoor nog een ontvanger accu liggen van 750 mah liggen. Is dit genoeg? Er zitten vijf standaard servo's (5kg trekkracht) in. Met vriendelijke groet, Mathijs |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2002 Locatie: almelo
|
Het hangt er vanaf hoeveel je verbruik is, uiteraard. Bij een 50E en een elektro aandrijving moet je in elk geval 5 vluchten kunnen maken, veel meer zelfs als je rustig aan vliegt. Probeer eerst maar even 3 vluchten te maken en meet dan hoeveel er weer ingeladen werd, dan heb je een idee hoeveel je verbruik is.
__________________ Een dag niet gevlogen is een dag niet geleefd |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Wat voor cellen zijn dat ? tegenwoordig heb je al 2700 mah AA cellen. 750 mah vind ik krap.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Hoi, ik zou een 2000 mAh pakketje nemen, kosten tegenwoordig ook niet zoveel meer. Zo'n Sukhoi heb je immers niet gekocht om een beetje rustig mee rond te vliegen ... en je wil 'm ook niet verspelen op een leeg ontvangerpakketje. Je kan ook een mooie UBEC kopen en een 2 of 3S Lipootje als pakketje nemen. Die hebben veeelllll minder last van zelfontlading. Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2006
|
Of een 750mAh accu geschikt is hangt af van het feit of deze accu voldoende spanning houdt bij het gebuik met 5 servo's. Stel dat de spanning te veel instort dan kan het niet, zelfs als de capaciteit van 750mAh misschien ruim voldoende is. Weet je het type accu? Wat voor ontvanger gebruik je? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |