![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Hoi hoi Ik heb een FC16 zender, omgebouwd naar 2.4Ghz (ASSAN) en merk dat als ik gas geef, mijn rudder meedraait. Dit mag niet de bedoeling zijn. Ik ben nu de zender even terug aan het zetten naar 35Mhz, maar misschien dat iemand een idee heeft? Het is geen mixprogramma dat in de zender geprogrammeerd staat, dus dat kan het niet wezen.
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Zucht.. Gevalletje Zender poosje terug overgenomen van iemand die heli vloog. Kennelijk toch gemixed staan. Prik er net een CAMpac module in en model 3 en opvolgend stonden wel allemaal goed. Nu is het probleem opgelost. Even handleiding erbij, zender goed gereset (kennelijk toch niet goed gegaan de vorige keer), zender in univ mode gezet en even van een ander programma stick mode aangepast.. Jeej. Zender werkt weer helemaal goed
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |