![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2005 Locatie: Voorburg Leeftijd: 68
|
Kan iemand iets zinnigs zeggen over het volgende geval? Een ingebouwde servo (dymond200) had zijn gear geript en stond te bibberen/kwam niet in neutraalstand. Heb het gear vervangen door een metalgear setje voor dymond 250 en dit ook gedaan voor mijn andere 3 stuks D200 servo's.(dit is niet officieel maar wordt volgends Staufenbiel veel gedaan). De andere 3 functioneren perfect, echter de eerst gerepareerde wilde nog steeds niet neutraal komen: shaken en wisselende neutraalstanden innemend. Servo weer open en gear verwijderd: nu getest aan de ontvanger en dan draait de servomotor gewoon kontinu door. Dit snap ik niet: is dit normaal, dan begrijp ik niet hoe dit dus werkt, of is dit gewoon (beyond repair) stuk? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Als je met verwijderde tandwielen de potmeter langzaam verdraait dan vindt je het punt waarbij de motor stopt. Draai je verder, dan gaat de motor de andere kant uitdraaien.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Ik neem aan dat je zoiets ook had willen schrijven.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Ik verwacht dat de meeste mensen het wel begrepen hoor Ron
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Denk ook aan die arme beginners die al zoveel informatie hier over zich heen gestort krijgen
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |