![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2010 Leeftijd: 47
|
Beste mensen, Heb een prangende vraag omtrent het gebruik van de flightsimulatie realflight 4.5 Heb de digitale zender spectrum DX7, deze wil ik koppelen aan de fl.sim. op de computer om zo ervaring op te doen. nergens vind ik info met welke USB kabel ik dit kan doen. Kan iemand mij vertellen met welke kabel dit aan te sluiten is en of dit een mono of stereoplug moet wezen? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Voorhout Leeftijd: 29
|
Beste...... Gakkie Multiplex verkoopt het kabeltje wat je nodig hebt! (Is nieuw best prijzig). Maatje van mij heeft diezelfde kabel via ebay voor 5 eurie. Succes met zoeken!
__________________ Bad news: Time Flies, Good news: You're the pilot Bad news: Your wife is in the left seat |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Zit de juiste kabel er dan niet bijgeleverd? Anders even aan de verkoper vragen.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #4 (permalink) |
|
Hoi, als je de originele versie van Realflight hebt, is dat bijgeleverd. ![]() Er wordt een dummy-zender, een lange kabel en twee verloopjes meegeleverd. Van de lange kabel met een van de verloopjes kan je een passende kabel voor de Spektrum DX-7 maken. Die sluit je vervolgens op de dummyzender aan. Nu kan je in Realflight kiezen voor de Interlink (dummy-zender) of een X-kanaals zender, via het menu. Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 Laatst gewijzigd door RCEFlyer; 22 maart 2010 om 13:49 | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2010 Leeftijd: 47
| Citaat: |
| |
| | #7 (permalink) |
|
Hoi, mono, maar je kan ook stereo gebruiken Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Een gekopieerde versie?
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
mischien dat je link en je kabel interface ook door je netwerkkabel komt als je maar lang genoeg wacht. of de originele koopt. geen support op illegale versies hier, punt.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |