![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 januari 2010 Locatie: klundert Leeftijd: 38
|
goeden avond ik heb een spektum dx5 zender op mijn voerboot.met en dun slap rietje voor de antenne.nu wil ik een rubber antenne op de boot plaatsen,moet ik daar een speciaal type voor hebben,en kan dit zo maar,heb bij conrad rondgekeken daar kwam ik 4omhz en zo tegen,pat dit ook/ mvg martin |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
met 2.4 ghz technologie heeft dit geen zin.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
In de 2.4 GHz techniek is het type antenne en de lengte hiervan zéér kritisch. Elke verandering aan de antenne leidt tot slechter functioneren van de ontvanger, dus geen of veel minder reikwijdte. Je kan wel een wat dikker buisje maken van niet-geleidend materiaal waar je de originele antenne is schuift.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |