![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 september 2009
|
Hallo, ik ben op zoek naar een regelaar die mijn brushless motor vooruit/achteruit laat draaien zonder dat ik na het remmen tussen beide richtingen nog terug moet keren naar de neutraal stand om de draairichting te veranderen. Bij normale regelaars voor auto's moet men eerst remmen, dan naar de neutrale stand gaan en pas dan kan men in achteruit gaan. Weet er iemand waar ik een dergelijke 20A versie hiervan kan vinden? Pol |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Die ga je denk ik niet vinden ........ Van vol vooruit naar vol achteruit zonder af te remmen blaast de regelaar in 1 keer op .... Daarom is dat systeem met terug naar neutraal in de regelaars ingebouwd , is gewoon een failsafe om problemen te voorkomen.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Afremmen mag hij doen, ik wil echter na het remmen niet nog eens rap in de neutrale stand gaan staan om dan weer naar de achteruitpositie te gaan. Ik wil eenmaal ik in achteruit zit, gewoon remmen gevolgd door achteruit draaien (Dit is omdat hierdoor andere kanalen die hiermee gemixt zijn verkeerd zouden aangestuurd worden).
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Voor zover ik weet is elke regelaar uitgevoerd met de remfunctie zoals omschreven... Juist om ongewenst achteruit tegen te gaan...
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Er zijn maar weinig regelaars, waarbij je een keer terug moet naar neutraal om achteruit te gaan. Dit werkt ook tamelijk onhandig. Wel heeft zo'n beetje elke regelaar een remfunctie, die gedurende een korte tijd actief is als je achteruit geeft.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Dat word een crawler regelaar! Novak GOAT, en de ez run crawler heeft deze functie. (heb beiden in het bezit)
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ikzelf dacht na wat opzoekwerk aan de Robbe Roxxy BL918. Op http://www.modelbouwforum.nl/forums/...aar-tunen.html beweert men dat deze hier ook tot in staat is. Heeft iemand hier enige ervaring mee? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |