![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Leeftijd: 21
|
Hallo, Ik ben Jurek ben 19 jaar, en ben voor het eerst op deze forum. Ik ben een voerboot aan het maken, maar ik weet niet welke onderdelen die ik nodig heb. Zoals van een romp tot het motertje en afstandbediening. Wie zouw mij kunnen helpen? Een ding weet ik wel wat eer servo is en die heb ik dan 3 nodig want wil 2 voor het voorbakje hebben en 1 om te sturen. groeten Jurek, |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2006 Locatie: Wakken Leeftijd: 22
|
Er zijn verschillende mogelijkheden.. Deze lijken mij wel wat - zenderset 6-kanaals graupner X-412 (1 servo C577 zit hierbij) - 2 * servo C577 - 1 graupner motor speed torque 720bb 12V.. - snelheidsregelaar graupner speed profi 40R BEC of ROBBE Rokraft 100.. - Accu 12V 7,2ah - schroef, schroefas en roer grtz |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Let op, de 27, 30, 40MHz en 2,4GHz band mogen voor alle vormen van modelbouwradiobesturing gebruikt worden, de 35MHz band is wettelijk uitsluitend gereserveerd voor modelvliegen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Sint-Niklaas
|
Bezoek eens een modelbouwwinkel in de buurt, weet je er geen dan zal Google wel helpen. En het aansluitschema: Servo's plug je in de ontvanger, de rode draad van de regelaar aan de + van de batt en de zwarte aan de -. De gele en de blauwe van de reglaar soldeer je samen met een ontstoor-condensator aan de motor, en het kleine draadje van de regelaar gaat ook in de ontvanger. Ook een schakelaar tussen batt en regelaar is geen luxe.
__________________ When one has to bend over more than once to pick up his rc-plane, he probably had a bad landing..." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |