![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
voor een project ben ik op zoek naar een zo dun mogelijke kabel met minimaal 4 aders. op dit moment heb ik usb kabel van 4mm in gebruik. Echter is deze nog te stug en eigenlijk ook te dik. bij conrad vind ik helaas geen geschikt draad. heeft iemand nog adressen waar eventueel gekeken kan worden? ik heb ca 10 meter nodig in totaal. -Minimale rollengte 4meter. -Dikte minder dan 4mm rond. -Voorkeur voor rond snoer ivm oprollen op trommel -Max 5 euro de meter. ben wel wat exoten tegen gekomen maar ook exotische prijs erbij.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 17 mei 2010 om 21:12 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
|
Zou Flat cable geschikt zijn? (wel prijzig maar misschien elders goedkoper te verkrijgen) ![]() Flexibele platte kabel - Flatcable satelliet - Conrad Electronic Groet, Theo |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 januari 2010 Locatie: Axel Leeftijd: 43
|
Als Conrad niet heeft wat je zoekt, zou je het eens bij RCComponents kunnen proberen. Zie www.rccomponents.nl zij kunnen zowat alles van Velleman.be leveren. Persoonlijk heb ik er heel goede ervaringen mee! Citaat:
Dat stukje van Conrad wat je aangeeft is slechts 25cm lang, en dat voor bijna 24 euro, excl. verzending! Succes met je zoektocht. Renι
__________________ Tamiya TNS-T18 RevStorm, TT Outlaw OBL, Graupner Hydropower G1...en toch weer een Calmato. Laatst gewijzigd door XP-Rene; 16 mei 2010 om 22:30 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Tja zou iig gaan voor siliconen ommanteling. die zijn meestal het soepelst. Of anders gezegd, deze zijn in heel soepel te krijgen... Gebruik ze nog wel eens in de flipperkasten, en de gokkasten, vanwege dat pvc rommel stug word, door de uv en warmte in deze automaten. Helaas zijn ze dan in 12 aderig of anders in 3, niet in 4
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
ik zoek eigenlijk rond snoer omdat ik het opwikkel op een trommel. plat snoer rolt niet erg prettig op. zou er geen 4 aderig servo snoer bestaan in gevlochten toestand? dus niet de platte variant.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 16 mei 2010 om 22:58 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Of zelf maken, met siliconen servo snoer
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
zijn dit soort systemen niet verkrijgbaar in grotere lengtes? 4m bijvoorbeeld. Belkin winkel: Netwerkkabel, ethernet, aansluiting
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 juli 2004 Locatie: zaandijk Leeftijd: 65
|
Alwin, kijk eens op de side van modelbouwflevoland, ze hebben heel dun soepel draad, ik heb het gebruikt voor de verlichting in de mast van de ranzow. groetjes piet |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Al gekeken bij Nessel ?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
Farnell heeft ook veel soorten speciale kabel: Farnell Nederland | 's wereld voornaamste distributeur van elektronische producten en onderhoud, reparatie en operationele producten. Succes. |
|
| | #15 (permalink) |
|
farnell heeft veel maar een goede zoekfunctie missen ze.. onder 4 polige kan ik daar niets vinden in ieder geval. tevens zit ik nu te kijk naar de oprol systeem die in de pc wereld gebruikt worden.. mogelijk dat dit voor mij de oplossing is. ik zit met een zeer beperkte ruimte waarin ik 3m / 2,4 / 1,8 / 1,2m kabel moet oprollen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |