![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 april 2008 Locatie: Kinderdijk Leeftijd: 28
|
Ik heb zojuist een Jetiger van HobbyKing binnen. Het gaat om dit toestel: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobbyking Jetiger Plug-n-Fly Brushless EDF Park Jet $79.95 Hoe moet ik deze nu aansluiten/instellen op mijn DX6i? Ik vlieg met mode 2. Hoe en hoeveel moet bv de ailerons worden gemixt bij up enzo? Dit toestel heeft tenslotte alleen maar 2 ailerons. Ik vlieg nu met: Hobbyco superstar Multiplex Minimag Clouds Fly |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Hmmm, bleek dat ik verkeerd zocht. Wat ik nodig heb is de functie delta mixen, wat ik begrijp van de functie: Sturen: Ailerons afzonderlijk Hoogte: Beide Ailerons omhoog/omlaag Sturen en hoogte geven: Ailerons afzonderlijk en beide evenveel omhoof/omlaag. Nu nog even uitvinden hoe ik deit precies instel |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Als het goed is zit er een delta mixer op je zender. Deze moet je aanzetten en dan doe je 1 aileron op het aileron kanaal en 1 op het elevator kanaal. Hoe precies moet je even proberen. Als het goed is zou het dan moeten werken! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Ik ga er zo even naar kijken. Nu ik weet welke functie ik moet hebben en weet dat dit op mijn zender zit moet het natuurlijk gaan lukken. Ik gebruik nu bv al een mix functie om 2 servo's te gebruiken als rolroeren op mijn minimag. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |