![]() |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 oktober 2008 Locatie: Zoetermeer
|
Iemand al een manual gezien Groeten MArtin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Zoals gezegd ergens in oktober op zijn vroegst.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 juli 2009 Locatie: Den Haag Leeftijd: 29
| Citaat:
. Ach we wachten het gewoon af de zender zal vanzelf wel komen hoor! Als tijdelijke oplossing heb ik nu een nieuwe DX5 gekocht (oude zender is overleden). Ik hoop deze zender in de toekomst te kunnen gebruiken voor een leraar-leerling systeem. Dat ik nu niet al mijn kisten kan vliegen is wel jammer. | |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2007
| Citaat:
| |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Ben bang dat je toch nog even geduld moet hebben; dit staat in die link die je vermeld: Horizon Hobby Announcement: Spektrum DX8 Now Available for Pre-Order. Horizon Hobby shows the Spektrum DX8 with a price of $429.99 and Due early September 2010.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 15 maart 2009 Leeftijd: 37
|
de DX8 ziet er goed uit, maar ik mis sliders, die zijn toch wel erg makkelijk als je een zwever aanstuurt, remkleppen/flaps op de gas knuppel en het gas op een slider, bij mijn huidige DX6i bedien ik het gas nu met een switch maar dat is vol aan of uit. EDIT: Ik zie nu pas dat ik dit in een heli topic post, was via zoeken hier terecht gekomen. Hebben heli vliegers geen sliders nodig? |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ik in ieder geval niet. maar schaalvliegers misschien wel. Voor mij zijn lage latency, voldoende kanalen, goede potmeters en lekker lopende sticks het belangrijkste. de logfunctie is een prettige bijkomstigheid. Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |