![]() |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009
|
Tot nog toe ziet het er goed uit !!!!! Zenders zijn bij de Importeur op voorraad, en gaan idd op 9 September de deur uit. Komen dus op 13 of 14 September binnen, Ik heb bevestigd gekregen dat de komplete bestelling binnenkomt, alleen zullen dan voorlopig bij de Importeur uitverkocht zijn !!! Ik hou er vooralsnog een stuk of 4 over voor de winkelverkoop. gr Martin. |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
oow dus het is helemaal niet nodig dat ik al een paar weken naast je winkel in een tentje slaap
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Hmmm en ik had nog niet eens verteld dat ik voor de ptt werk en daarom in dat groene tentje zit bij Martin voor de deur. Ik doe dat voor jullie om al zijn verbindingen werkend te houden zodat hij als eerste die zenders geleverd krijg waar de mijne ook bij zit Af en toe kom ik er wel uit om met Ben zijn kist te vliegen
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009
|
Richard, Ik zal vandeweek soep en broodjes halen voor in je tent. Ben nl, net gebeld, dat De Firma Horizon het wereldwijd pas lukt om alle set's in één keer te versturen op 16 September.. dus leveren op de 20ste Dit wordt dus weer een weekje uitstel, ik denk dat ik dus ook een week de telefoon maar niet ga aannemen gr Martin, |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |