![]() |
| | #811 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2007 Locatie: Putte (B) Leeftijd: 50
|
In plaats van de tijdelijke promotie aanbieding van de DX8, met een tweede ontvanger gratis, had men misschien toch beter een aanbieding met tweede DX8 zender uitgedokterd. Zo kan je er toch op zijn minst één gebruiken terwijl de andere naar het service center is.
__________________ Futaba T10CG 2,4Ghz, Spektrum DX8, Futaba T7C 2,4Ghz. |
| | |
| | #815 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: Alkmaar
| Citaat:
Ik had ook een DX8 uit de eerste serie. Opgehaald door GLS en na 8 dagen een geheel nieuwe DX8 retour gekregen. Alle modellen waren wel over gezet, maar ik moest alles op nieuw binden. Vervelend genoeg, zit bij een van mijn modellen de ontvanger op een onbereikbare plaats. Erik
__________________ Blade mSR -_- Blade 120SR -_- Blade mCP X -_- SJM 180 -_- Trex 250 se -_- MSH Prôtos 500 -_- Trex 500 ESP | |
| | |
| | #816 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
| Citaat:
Alle modellen er ook in dus dat is wel netjes!!! Nu weer ombouwen naar mode 1 en alles binden en vliegen maar weer. Hopen dat het nu met ALLE ontvangers kan
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht | |
| | |
| | #819 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
| Ja, ik had de originele accu erin laten zitten, SD kaart eruit...
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #820 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #821 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
Ik heb ook een probleem, niet met de DX8 zelf maar wel met de registratie ervan. De dx8 kun je registreren op de spektrum website voor software update's ed. Afgelopen maand meerdere malen geprobeert maar elke keer krijg ik een melding dat ik een ongeldig serie-nummer invoer. Meer mensen met deze ervaring?
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #822 (permalink) |
| Guest
|
Hoofdletter-kleine letter en spatie gevoelig (ook ervoor en erachter géén spaties). Je kan ook het sr.nr. op je kaartje kopiëren (functie in de zender), in je PC of Mac doen, en kopie/paste op de Spektrum site. Dan heb je zeker weten het juiste nummer. Vriendelijke groeten, Aldert |
|
| | #823 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
Aldert, bedankt, nu gelukt. Schijnbaar toch ergens elke keer een typfout gemaakt.
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #824 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Kampen Leeftijd: 38
|
Ik ben erg blij met de DX8, alleen wel een blunder van spektrum om er geen zwever programma in te doen, dat hebben de meeste radio's uit dit prijs segment toch wel. Ik hoop dat dit in de toekomst nog aangepakt gaat worden middels een firmware update, want de DX10 is mij te duur voor alleen een zwever programma en overstappen naar een ander systeem (hitec, futaba etc) ook. Er is een SPM voor een zwever te downloaden, maar dat is alleen een "walk-round" in mijn ogen.
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |