![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
ik ben op zoek naar een gelijkstroom omvormer. omzetting van 2 á 8 volt naar 400 volt. vermogen 15/20 watt. - geen draaiende delen- het liefst een schema eventueel een kant en klare. moet worden ingezet als voeding voor xenon navigatie lichten. |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Steen aan den IJssel
|
Als je het simpel wil doen, dan koop je een paar disposable camera's met flits. Deze cameras hebben een spanningsomvormer van 1,5 naar ca 300 volt plus ook nog eens een flitsbuisje. Als je een timerschakeling maakt welke de flits bedient ben je met een 20 euro klaar. (volgens mij het je aan 3 camera's genoeg.
__________________ Met (vooral) vriendelijke groet, Franck |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
12 volt 1 ampere nodig voor een xenon strobe te schakelen in dit schema: http://www.hut.fi/Misc/Electronics/c...trobo_12v.html gerard
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
bij de auto onderdelen shop hebben ze van die blauwe flitsers even uit de behuizing sloopen . ik weet niet of ze het doen op 8volt groeten wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Steen aan den IJssel
|
Zoek op een rommelmarkt een ouwe flitsunit van wat flink kaliber. Trouwens, ik heb met die goedkope flitscameras en wat nicadcellen een flitsfrequentie van ca 1 hz, is dit te langzaam ?
__________________ Met (vooral) vriendelijke groet, Franck |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |