![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 maart 2010 Leeftijd: 18
|
ik ben van plan te beginnen met aut R/C en ik zag op Hobby Link Japan een leuk Tamiya auto,tje staan (1/28 Radi 4 Porsche 911 Flat Nose Body) maar er staat bij dat de ontvanger en zender er niet bij zitten moeten deze van Tamiya zijn of kan het ook van een ander bedrijf zijn?
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 20
|
mag ook van een ander merk zijn. zorg wel dat de kristallen in de ontvanger en de zender hetzelfde nummertje hebben, anders moet je strax op het forum weer vragen waarom je auto niet reageert op je stuurbewegingen zorg ook dat je een goede zender koopt! iemand van de auto'tjes kan je hier vast meer over vertellen (ik ben van de vliegtuigjes
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Past daar wel een normale ontvanger in Jeron ? Schaal 1:28 Gewoon een auto (gebruikte mischien) in de modelbouwwinkel hier halen. En er is op Ebay.de of marktplaats genoeg kant en klaar te vinden. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 maart 2005 Locatie: Tiel
|
Hoi, De term "RC" is bij deze autootjes niet wat jij (en wij ook natuurlijk) ervan verwachten. Deze 1:28 serie is uitsluitend geschikt voor gebruik op een racebaan van Tamiya. Het "RC" slaat alleen op een zendertje met 1 drukknop voor motor aan/uit. Het sturen gaat via geleiderolletjes die voor en achter op het chassis worden gemonteerd. Kijk maar hier : 1/28 Radi 4 Peugeot 206 WRC En dat is dan de complete kit. Jouw keuze is alleen de bodykit, wat wil je ook voor Euro 8,- Sorry voor het slechte nieuws. Groetjes, Ad |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| r/c, tamiya |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |