![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2009
|
hoi, ik en mijn kameraad hebben een T8, en daar vliegen we bijde heli mee. omdat ik nogmaar beginnend ben gebruiken we een trainer kabel, en dat werkte goed tot een weekje terug. we hebben niets aan de heli verandert, de heli vliegt op bijde zenders perfect. maar als we de zenders linken kan de leeraar zender , foutloos en zonder problemen vliegen. echter geeft hij het commando over aan de leering heeft die zender geen invloed, de heli zijn cycliek bijft staan en de picht gaat naar neutraal tot down. we hebben al zenders gewisselt, modelllen waren copies, we hebben ze nogmaals gecopied, probleem blijft. trainer settings nagegaan, alle kanalan (die nogig zijn) staan op func en 100%. Het grappige is dus dat de heli gwn zonder problemen vliegt op bijde zenders, maar dat de leerling in geen geval kan vliegen iemand een idee??? greetz staain |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Staat in het trainer menue de trainer nog wel op aktiv. Als ik bij de FF10 een ander model vlieg tussen het lessen door gaat de trainer op inaktiv . Ik moet heb dan weer even aanzetten als ik weer ga lessen . Kan mij voorstellen dat het bij de 8FG ook zo is . Mvg Johan
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 8fg, cable, probleem, trainer |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |