![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
kreeg vandaag een mail waarin een clone van de 8 kanaals 2.4 ghz futaba ontvanger aangeboden werd te koop vanuit china bij hk voor $29.99 ben benieuwd naar de kwaliteit hiervan. link naar deze ontvanger
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
|
Er zullen er wel méér deze mail ontvangen hebben (ik ook dus Het zijn 22.76 Eurootjes Niet duur, gegeven het feit dat ik voor de goedkoopste Futaba-ontvanger (7 kanaals) een kleine 80 euro (incl. verzendkosten) heb neergeteld. Zelfs al tel je hier nog 20 dollar verzendkosten bij dan is tie nog niet duur. Toch nog ff de reviews afwachten
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
Volgens de begeleidende doc. op de FRSky site hier: Review: FrSky/FriSky FHSS 2.4GHz RC module/receiver Volgens mij wel spul van de fabrikant, maar niet de futaba kloon. Ik heb er alvast 2 gepreordered.
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
hoop dat dit betekend dat futaba zijn prijzen ook eens wat gaat aanpassen ben zelf wel merk gebonden en wil zeker weten dat deze ontvangers even goed zijn als die van futaba voor ik deze in een toestel stop fijt is wel dat je 5 van deze ontvangers kan kopen inplaat van 1 futaba ontvangers mischien wel ideaal voor het watervliegen heb hier al 1 futaba mee gemold en dat doet toch meer pijn als een ontvanger van 23 euro
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi Laatst gewijzigd door heligek; 8 augustus 2010 om 19:41 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2004 Locatie: Zwijndrecht NL Leeftijd: 49
| http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ontvanger.html Heb mijn 6008 Futaba even open gehad en de print ziet er precies zo uit als op de 8 kanaals 2.4 Ghz ontvanger die ze nu bij HC hebben. Zelfde fabriek zo te zien op het eerste gezicht. Had er vorige week al 2 besteld bij ze en ben heel benieuwd maar heb het volste vertrouwen erin. Groet Ger.
__________________ A good landing is a landing where you can walk away from |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2006
|
Volgens dit review is dit produkt géén kopie van het origineel: Review: FASST Compatible Receiver Ook de reikwijdte-test lijkt veelbelovend... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
de andere hier beschreven wel.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 47
|
zal ik deze ontvanger ook kunnen gebruiken met mijn Futaba 6EX 2,4 Ghz zender dit omdat deze zender maa 6 kanalen heeft en de ontvanger 8 kanalen
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
volgens HK wel.
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Nu nog de zender module en er is ook telemetrie mogelijk. Er loopt al een draadje in het betreffende RCgroups forum.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |