![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Conrad verkoopt asjes in diverse millimeters. zilverstaal is dat dacht ik Gaatje boren in het midden en m3 tappen. (klinkt makkelijker dan het is Voetjes los is moeilijk denk ik. Misschien heeft iemand er nog 1 over. Hier staat er wel 1 maar is al 8mm. HobbyKing Online R/C Hobby Store : of http://hobbyking.com/hobbyking/store.../Prop_Saver%29 of http://hobbyking.com/hobbyking/store...ro_&_24g_motor In NL weet ik het even niet. Misschien bij rctechnics.eu
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site Laatst gewijzigd door d.knoppers; 15 augustus 2010 om 18:01 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
de (Duitsche) firma Oberflugmodellbau F3B F3J Hochstartwinde Elektrowinde Winde winch Ober onder de keuze "RDS" ... levert verleng asjes voor diverse servo's ... (wel knap aan de prijs) .. de bedoeling van de verleng asjes is wel anders, maar dat maakt niet uit ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! Laatst gewijzigd door Dirk; 15 augustus 2010 om 19:02 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2010 Leeftijd: 41
|
Ik wil het hiermee gaan doen: HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 8mm Alloy Motor Mount 2.5g Echter, niet op vooraad. Ik kan ook geen andere webshop vinden waar ze hem hebben. Heeft iemand deze nog liggen? Ik heb er wel wat voor over. Martijn |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
| Citaat:
weet even niet hoe het heet in het duits....
__________________ www.rc-parachute.nl | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
RDS, zoals Dirk al zei
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
| aha, had de link nog niet bekeken.... nou ja daar moet hij wel vinden wat hij wil anders .... On request we also produce special models in different Lenght and diameters.
__________________ www.rc-parachute.nl Laatst gewijzigd door pietervisser; 17 augustus 2010 om 20:38 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Mensen mensen.. Pak een stuk draad van M3, dit kan je meestal direct in servo's schroeven(of desnoods ffies voortappen), een servohevel, en een moer, je zet de hevel op de servo, draait je draad erin, draait de moer vast, en voila.. een verlengde as. Je kan m der overigens ook inlijmen met epoxy oid.. of groene locktie als het servotandwiel van metaal is.
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 augustus 2010 Leeftijd: 41
|
Die oplossing is goed voor fijne aandrijvingen, maar kan niet veel torque hebben. Nadeel is dat je slechts een as hebt van 3mm en z'n bevestiging bestaat uit schroefdraad waarin hij onder belasting zal kunnen verdraaien. Ik heb een oplossing bedacht die een 8mm aluminium as gebruikt en die maximale torque kan weerstaan. De oplossing kan ook nog enorme zijwaardse krachten weerstaan. Als ik er klaar mee ben plaats ik wel foto's. It's pretty good. Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 17 tandjes, graupner, servo, shaft, spline |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |