![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Dat doe je met zoiets: ![]() Dit is een monoswitch memory van het merk Robbe. Ook andere merken leveren dit soort kanaalschakelaars. Conrad zal er vermoedelijk zelfs ook wel een bouwpakket van hebben.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 40
|
Hallo Jan, bedankt, ben ik weer wat wijzer geworden. Gr, Leon.
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 december 2010 Leeftijd: 46
|
Zelf heb ik een ouwe Fc16 en gebruik een 3 standen moment schakelaar (komt altijd weer in het midden uit) en aan de ontvanger kant een CTI ps4a mini multi switch. Hiermee kunnen dan 4 groepen onafhankelijk van elkaar geschakeld worden over 1 proportioneel kanaal. kort de schakelaar één kant op is groep 1 aan of uit lang de schakelaar één kant op is groep 2 aan of uit kort de schakelaar de andere kant op is groep 3 aan of uit lang de schakelaar de andere kant op is groep 4 aan of uit maximaal 4 ampère per kanaal en schakelen via de - pool Ik had hem voor 20 euro en vind hem helemaal leuk Jaap p.s. Ze zijn er ook in allerlei variaties zie ik net, met tast of knipper functies en zo. Ik zeg, mits interesse, google maar |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |