![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2007 Locatie: BE Leeftijd: 46
|
hallo, ik heb al dertig jaar een 100W weller soldeerpistool dat nog altijd prima bruikbaar is voor het wat zwaardere kabelwerk. Nu wou ik bij de plaatselijke e-boer nieuwe soldeerpunten halen. Die zei mij echter dat deze niet meer verkrijgbaar zijn. Nochtans zie ik dat Weller deze pistolen nog steeds verkoopt (weliswaar in een ander kleurtje) dus ik zou verwachten ook de punten. Echter bij Conrad kan ik ze ook niet vinden. Weet iemand waar ik deze online zou kunnen bestellen ? Het betreft dit type. Catalog No. 8200D Product Detail thx |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Watersport zaken gebruiken (gebruikten) soortgelijke beugels om plastic touw door te snijden en dan de snijkanten meteen te versmelten zodat het niet gaat rafelen. Misschien in die richting eens zoeken?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 40
|
volgens mij kan je bij de bouw markten gamma/praxis deze gewoon nog kopen.
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Wagenaar Watersport: Touwsmelter HSGM/ Engel reserve snijmes Touwsmelter - Dekker Watersport Zaandam
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
als je er niet uitkomt kan vast en zeker iemand in nl die voor je doorsturen voor de euro aan postzegels.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Schakel draad [zwart] 1,5mm2 doet het ook prima en gaat nog sneller ook. Niemand van de veelsoldeerders kocht punten . De soldeerbout is dan de bakelieten radion?? Werkt al tientallen jaren super ,en rookt niet als je hem te lang gebruikt. Groeten Wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2007 Locatie: BE Leeftijd: 46
|
bedankt voor de reacties. Ik heb ondertussen bij Romex wel de tippen gevonden. Er is momenteel een actie (geen verzendingskosten). Heb ineens ook een 40w Weller boutje besteld voor het wat fijnere werk. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |