![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
| Er was een vraag van mij naar kwaliteitsverschil; is dat nou zo moeilijk (en ja ik weet dat jij zegt een Futaba zender te hebben)
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) |
| |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2011
|
jou vraag: citaat: Heb jij ooit wel eens een andere (echte) zender in de handen gehad en de kwaliteit vergeleken/beoordeeld ?? wanneer je toch weet dat ik ook nog een futaba hebt, dan weet je toch waarmee ik heb vergeleken/beoordeeld? maareh, moet ik me hier om een of andere manier verdedigen ofzo (want ik denk dat je gewoon wat aan het zoeken bent)? zoals ik al 2 berichtjes eerder zei: citaat: maargoed, ik ga hier niet verder niet meer op reageren, want er wordt toch wel weer wat gezocht om toch maar weer gelijk te krijgen. Laatst gewijzigd door fpvflyer; 15 januari 2011 om 12:26 |
| |
| | #154 (permalink) |
| Lid sinds: 28 september 2010 Leeftijd: 23
|
in afwachting nog ff Dit: CE markering zegt NIETS over de kwaliteit van het toestel he trouwens... dit beslist alleen of het toestel aangepast is aan de europese wetgeving. (Dit wil bvb zeggen: Voldoende afscherming van hoogspaningsgedeelte, veilig voor brandgevaar. kan niemand hem zeer doen aan het toestel zelf... eigenlijk zulke dingen) Dat daar software opstaat dat op het schermpje een muis of een kat laat zien daar word er volgens mij niet echt rekening met gehouden. Wat ik wel denk is dat Als je iets zelf aanpast het toestel MOET herkeurd worden want alle voorgaande vervalt. Dus dit geld wel voor alle toestellen. 1 weerstandje in of uit en tadam... Zelfde als je thuis een stopcontactje bij plaatst in je woning of Je zelf een CNC draaibank maakt. (dit was ff ter info he. ) |
| |
| | #155 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Het gaat om apparatuur wat in de handel gebracht word . Niet voor een extra stopcontact of je eigen gemaakte CNC bank (zolang je hem niet verkoopt) Mvg Johan | |
| |
| | #156 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 september 2010 Leeftijd: 23
| Citaat:
| |
| |
| | #157 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Zo langzamerhand gaat het hier helemaal nergens meer over. We hadden het in het begin van dit verhaal over een zender en een ontvanger. Momenteel trekken we de kwaliteit van iemands schuimvliegtuigen in twijfel en ouwehoeren we een eind de ruimte in over het keuren van een zelfgemaakte CNC freesbank en een aangepast stopcontact. Als jullie niets beters te doen hebben dan elkaar afzeiken, stap in de auto, rij naar Deventer en ga zandzakken vullen of zo. Daar word je lekker moe van, kan je vannacht goed slapen in plaats van hier elkaar zwart zitten maken. Ik zet hier een slot op.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| |
| | #158 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 juni 2006 Locatie: Bij de A12 en de A2
|
Gelijk heb je. Ik ben er ook klaar mee. Flyer Citaat:
__________________ Al heel lang modelbouwer en vlieger. | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |