![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
nee, jammer genoeg niet. Alles werkt, regelaar doet het, motor doet het enz ... ik ga me een ander schuimpje bouwen om de ontvangers over te zetten en daar wat mee vliegen alvorens de funjet ultra te vliegen. ik had de dag eerder 3 vluchten gedaan met die setup, zondag was eerste vlucht op een ander veld. Hiermee wil ik niet zeggen dat dit de reden is, echter had een ander lid daar in die club ook al een probleem met zo'n ontvanger gehad. Zo wist men mij te zeggen, niet van die van zelf gehoord. |
|
| | #20 (permalink) |
| Guest
|
voila, 1 servo doet het niet meer, althans de fout zit in de stekker, daar is slecht contact. De 2 servo's omgewisseld, het blijft die ene servo zijn die moeilijk doet, dus het is geen slecht contact in de ontvanger. het was de servo aan de linkse kant, dat verklaart waarom ik geen linke bocht kon maken. dan moet linkse servo up gaan en rechtse down. Links deed niets en met ook wat up te geven in een bocht gaat rechtse servo terug omhoog, resultaat rechtdoor. Ik heb dan meer up gegeven en toestel is in een rechtse bocht naar beneden gegaan. probleem opgelost, onterecht de ontvanger beschuldigd. |
|
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 juni 2009 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 39
| Citaat:
| |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: moorsele Leeftijd: 16
| Citaat:
dan zal ik er ook 2 van deze kopen bij hobbyking danku voor de info Gr Joren. | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
| Citaat:
Da's niet zo'n beste klantenservice; bij garantiegevallen de klant alle verzendkosten laten betalen. Dat je het terugsturen van een defect item zelf moet betalen is "vrij normaal" (?) maar dat je ook nog eens het opsturen van het vervangen item mag betalen heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een garantie geval...
__________________ No Guts No Glory! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |