![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: moorsele Leeftijd: 16
|
halo, zijn er al mensen die deze ontvanger uitgetest hebben? OrangeRx Futaba FASST Compatible 8Ch 2.4Ghz Receiver van hobbyking Laatst gewijzigd door jorentju; 5 januari 2011 om 18:39 Reden: foto |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
|
Hier staat een review van die ontvanger: Link
__________________ EF - Edge 540t exp ->PA Addiction->Align Trex 600->Futaba 10CP->Hyperion EOS 0720i |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2009 Locatie: Harmelen Leeftijd: 46
|
Zie draadje (Ik ben een zeer tevreden gebruiker van deze ontvanger, ik heb er nu 2 intensief in gebruik (en nog een aantal voor toekomstig gebruik liggen).)
__________________ One can never trust an engineer who does not have to wash his hands before he eats dinner (Kiichiro Toyoda) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
|
Na alle positieve berichten had ik er ook 2 besteld. Helaas had ik natuurlijk weer de pech dat er ééntje niet werkte...DOA. Weer zo'n typisch Chinees gevalletje van slechte kwaliteitskontrole (of beter gezegt; ontbreken daarvan). Ben benieuwd hoe lang de klantenservice er over gaat doen om die te vervangen (slechte ervaringen met HK klantenservice De andere ontvanger werkt -gelukkig- wel goed.
__________________ No Guts No Glory! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Alem
|
Hoi Mad Monster Regelmatig je bonuspunten checken. Ook ik had twee ontvangers besteld waarvan er een stuk was. Deze met een RMA teruggestuurd. Bij een volgende bestelling bleek het bedrag van deze ontvanger bijgeschreven te zijn bij bonuspoints (zonder bericht van HK). Hans |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
| Citaat:
Bedankt voor de info en hoe lang duurde het voor je een nieuwe ontvanger thuis had? Grtz, Hans
__________________ No Guts No Glory! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Hey andere Hans, HK had ze toen net op voorraad. Na bestelling binnen 14 dagen op de mat. Voorraad is nu weer op, ze durven geen "Estimated factory delivery date" meer op te geven. Eerste bestelling van deze ontvangers duurde 4 maanden, het liep toen wel storm. Ontvangers zijn tegen een kleine meerprijs ook elders onder de merknaam van de originele fabrikant te koop, bijvoorbeeld Frsky FASST-compatible TFR8 8ch receiver Let er wel op om de ontvanger op de juiste stand te zetten digitale of analoge servos. Grtz, Hans |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: moorsele Leeftijd: 16
| Citaat:
heb jij er één liggen, en ben je er tevreden over? Gr Joren. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
mijn mening moet ik even herzien vandaag mijn nano F16 geplant doordag ontvangst wegviel. tenminste hij stuurde niet meer of maar af en toe. raar wat je zou verwachten dat hij het doet of helemaal niet zou doen. Dus ik moet de regelaar nog testen of die nog in orde is, maar het was raar. Heb een andere orange in een funjet ultra in aanbouw zitten, die durf ik nu voorlopig er niet mee de lucht in sturen. Morgen eens wat gaan testen of ik iets kan vinden. |
|
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Ontvangers ingebouwd in schuimpjes (easyglider en funjet ultra) als dit goed blijft gaan kunnen ze in de motorkisten. Wel met de corona 2.4 ontvangst/bindings problemen gehad, twee vluchten overleeft met af en toe halve tot een hele seconde geen binding (peentjes zweten als dit met een funjet gebeurd) Grtz Hans Met Coro | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Heb er zelf ook 2 en nu 1 in gebruik in een quadcopter, tot nu toe perfect Moest wel de failsafe in de zender (T12FG) uit zetten om te kunnen binden, duurde even voor ik daar achter was ![]() http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-airborne.html
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken Laatst gewijzigd door holco; 10 januari 2011 om 09:44 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |