![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Alem
|
Poll/Enquête over de Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver V2 Gaarne ontopic blijven AUB. We gaan toch niet weer in herhalingen vallen, eventueel hiervoor een herhalingen topic openen. Met vriendelijke groet Hans |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 juli 2009 Locatie: Den Haag Leeftijd: 31
| Citaat:
![]() Kijk hier even naar YouTube - Kanaal van RCModelReviews Natuurlijk is het niet DE zender en zijn er echt wel wat op/aanmerkingen maar daar is de prijs ook naar. zelf heb ik de zender nog niet maar heb hem al wel ingesteld en getest voor een vriend van me. moet zeggen dat ie boven mijn verwachting is, instellingen zijn zo gemaakt en het signaal met de orginele tx/rx zijn ook zeer goed. ik vloog niet alleen op de 2,4 ghz band maar heb totaal geen last van storingen gehad! ik heb de zender zelf ook besteld (raar dat zo'n slechte zender ruim 700 in de min staat zijn er toch meer mensen die em willen hebben.)ga er waarschijnlijk nog wel een frsky tx/rx met telemetrie bij bestellen dan weet ik zeker dat ie save zit en ben ik voor ongeveer 100 euro klaar. Laatst gewijzigd door Sandifort; 1 maart 2011 om 12:01 | |
| | |
| | #34 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| | |
| | #35 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | ||
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juli 2009 Locatie: Den Haag Leeftijd: 31
|
even off topic......maar misschien toch wel handig. HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 9X LCD Backlight Kit (DIY) maakt de zender net een beetje meer af! |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 juni 2006 Locatie: Bij de A12 en de A2
| Citaat:
Thuis werkte alles prima daardoor was ik heel erg te vreden. Vandaag naar het vliegveld geweest alles werkte perfect. Ik vond het toch wel verstandig om een test te doen wat is het bereik. Nou dat viel echt tegen met het model in de pits en met de zender op 100 meter was het echt op met de besturing. Het werkte niet naar behoren, dus niet vliegen ik was niet van plan om mijn vliegtuig te verliezen. Er zit nu een ding op de set gaat voor een liefhebber (auto of boot) in de verkoop. Jammer maar het is niet anders,
__________________ Al heel lang modelbouwer en vlieger. | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Dus je hebt je zeer positieve review al geschreven voordat je hem gebruikt had? Pas hem dan even aan.....
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Het was niet rot bedoeld hoor, meer een constatering. Nog een geluk dat je er op tijd achter bent gekomen.....
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2010
| Citaat:
Beide Turnigy zenders die ik heb hebben een bereik van minimaal ~550-600m over de grond en in de lucht zo rond de 1 kilometer. Met FPV heb ik nog niet verder dan zo'n 500m gevlogen, maar ik heb nog geen storingen gehad op mijn besturing. Uiteraard is het wel kritisch met deze zender goed te controleren wat je bereik is. 100 meter over de grond is wel heel erg weinig. Citaat: | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2010
| Citaat:
Het is wel grappig dat jij er vanuit gaat dat er hier per definitie geen sprake van menselijk falen kan zijn. Dat noemt men kortzichtig, ook al ben ik het in essentie wel met je suggestie eens dat het waarschijnlijk aan de qualiteitscontrole zal liggen. | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 juni 2006 Locatie: Bij de A12 en de A2
|
Dat is echt niet het geval hoor, die technische kennis heb ik nog wel hoor. Op korte afstand werkt alles perfect. Ik zou willen dat ik wist wat er aan scheelt. In het menu van de zender zijn allerlei aanpassingen gedaan. Er is zelfs een modelnaam in gezet, kan er ook zo weer uit. Citaat:
__________________ Al heel lang modelbouwer en vlieger. Laatst gewijzigd door Flyer; 9 maart 2011 om 19:31 | |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Dan een zenderlipo waar de steckers al aan zitten. Dus dat betekent voor mij stecker uit , nieuwe stecker in. Dat is niks kortzichtigs bij. Mvg Johan | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |