![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2005 Locatie: anzegem Leeftijd: 38
|
oh ja men nederlands is niet perfect weet dat er zijn nogtans geen woorden weg gelaten hoor een vlaming zou dit perfect begrijpen heb menig nederlandse vrienden en zij hebben ook wel eens problemen met het lezen of zelfs gewoon met elkaar praten an praten of spreken is voor mij niet weg gelegd mvg pedro
__________________ tegen woordig bezig met bouwen van speed boten zoals een wiesel en predattor rigger |
| | |
| | #17 (permalink) |
|
intussen is alles binnen gekomen maandag moet ik nog om een switch gaan omdat ik de 35mhz band ook nog wil gebruiken vandaag heb ik al de antenne en de led met bindings knop erin gemonteerd ha proberen maandag alles dan af te werken en te testen mvg pedro
__________________ tegen woordig bezig met bouwen van speed boten zoals een wiesel en predattor rigger |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
kleine vraag nog omtrend de ombouw zie het plan eerder in het topic met de assan module de mode en de + op het hf board van de ff7 kan ik door knippen en uitlengen tot aan de switch de mode en de + die dan van het main bord komen moeten naar de switch nu de - of gnd genaamd van de hf module zou intact mogen blijven juist de - van de 2,4ghz module moet daarbij gesoldeerd worden mag ik dat op de kabel bij solderen of moet ik dat speciefiek op het voetje doen die op het hf bord zit de reden van de vraag is men soldeer bout is niet zo fijn een 15watt en zie de solderingen op de print wel heel dicht bijeen liggen daarom zou ik liever de - pool bij zetten op de - kabel die van het main bord komt in plaats van op de print kan dit kwaad waarschijnlijk niet zijn er geintereseerden in een foto verslag van de ombouw en dit in een nieuw topic of hier in het topic mvg pedro
| | |
| | #19 (permalink) |
|
hoi zie zo de module is in gebouwd maar heb problemen met het af regelen als ik de tx met de rx bind lukt dat dan moet je alles af leggen en de tx terug starten dan blijft het rode lampje branden dan de batterij in de rx daar blijft ook het rode lampje branden servo bewegen niet als je op het knopje klikt naast de led word het lampje groen op de rx gebeurt niks wat gaat hier verkeerd of wat doe ik verkeerd baggus je hebt hetzelfde kan je me verder helpen heb de module in gebouwd met een dual switch en schema gevolgd van in de link van de assan module mvg pedro
| | |
| | #20 (permalink) |
|
intussen is alles opgelost er was een las gebroken van de ppm op de schakelaar had ook geen 35mhz ontvangst zowel de 2,4 als de 35mhz werken nu volledig ikke happy eindelijk van die vervelende storingen af in electro range mvg pedro
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
| Citaat:
Ook op de 2,4GHz zijn storingen nog steeds mogelijk. Ook bij de 2,4GHz zal je nog steeds voorzieningen moeten treffen om het ontstaan van storingen tot een minimum te beperken. Doe je dat niet dan kunnen er nog steeds vervelende effecten ontstaan. De 2,4GHz is duidelijk MINDER gevoelig voor storingen dan de oude frequenties maar niet ongevoelig!
__________________ Groeten, Ernst Grundmann | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |