![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2005 Locatie: anzegem Leeftijd: 38
|
hoi kleine vraag indertijd een jaar of 3 terug was ik ferfend model vlieger toen hadden we veel problemen met storingen als je brushles vloog met heli enz nu ben ik bezig met boten waaronder een rigger en wiesel heb 3 zenders een stuur wiel graupner racer3 27mhz een futabba ff7 35mhz en een hitec 6channel op de 40mhz zat nu op de site van hobby king eens te zien en blijkbaar zou het mogelijk zijn om de futaba om te bouwen naar 2,4ghz kan dit had dit tegen gekomen of is dit enkel voor een 2,4 ghz zender ter vervanhing als wissel stuk HobbyKing Online R/C Hobby Store : FrSky FF-1 2.4Ghz Combo Pack for Futaba w/ Module & RX wie kan me helpen zie ertegn op om terug een nieuwe zender aan te schaffen mvg pedro
__________________ tegen woordig bezig met bouwen van speed boten zoals een wiesel en predattor rigger |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2010
|
Die is alleen voor modulaire zenders. Jij hebt de doehetzelf zender nodig HobbyKing Online R/C Hobby Store : FrSky V8HT 2.4Ghz DIY Module met een ontvanger van hetzelfde merk naar keuze. inbouwen heb ik als bijzonder makkelijk ervaren |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
hoi en hoe ver is het bereik met dat toestel zoals van u en kan zoals in onderstaande ook de 35mhz behouden blijven heb je hem ook in een ff7 ingebouwd eventueel wat foto ervan heb nog iets gevonden deze word ook bij hobby king verkocht hier de handleiding EPPshop.nl • Toon onderwerp - FF7 upgrading naar 2.4 en omgekeerd! deze vind ik wel interessand omdat de 35mhz behouden blijft en ik tal van ontvangers heb ervoor
__________________ tegen woordig bezig met bouwen van speed boten zoals een wiesel en predattor rigger Laatst gewijzigd door heli pedro; 22 januari 2011 om 17:53 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
| Citaat:
en je hebt al een ombouw verslag gevonden toch? *heb het niet gelezen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
zal dus de link van baggus worden de ombouw blijft waarschijnlijk toch hetzelfde als van de assan in de link ik haf mvg pedro
__________________ tegen woordig bezig met bouwen van speed boten zoals een wiesel en predattor rigger |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
|
Zorg dan wel dat je de telemetrie versie hebt. Die heeft, zo wordt hier gemeld, geen kans op een onderlinge storing. Let wel, er is maar een gedocumenteerd geval tot nog toe. Dus het zal wel niet zo'n vaart lopen als bij die ene Futaba FASST serie die allemaal hetzelfde GUID nummer hadden meegekregen. Of als bij sommige Corona combinaties die elkaar akelig dwars konden zitten.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
heb net men bestellingen gedaan 3 pakketjes zijn onderweg zie 1 zender lipo 1pakket met moter en regelaar en lipo 1 pakket met een otvanger de module die vermeld staat door baggus en een servo of het de telemetrie is weet ik niet staat niet vermeld zou wel moeten doen zeker er nog iemand zelfde frequentie zal hebben is om eens plezier te varen op een vijver mvg pedro
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2010
|
de doe het zelf inbouw module ondersteunt geen telemetry, en werkt ook niet met telemetry ontvangers de telemetry module werkt met zowel telemetry als non-telemetry ontvangers, maar van die module is geen doe het zelf versie de JR telemetry module is echter heel makkelijk om te bouwen naar doe het zelf module |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
Citaat:
Dit zijn een aantal zinnen door elkaar, met als resultaat dat het een onbegrijpelijke woordenbrij is geworden. Hoofdletters, komma's en punten zijn erg handige uitvindingen. Probeer het nog eens.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
is besteld kan er niks meer aan veranderen en zoals er al eerder is gemeld er is maar 1 melding erover zou dus wel moeten lukken we problemen zouden hebben mvg pedro
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
|
het zou er wel moeten om doen er problemen zouden zijn is plat vlaams he is inderdaad moelijk voor een nederlander maar t'is u vergeven mvg pedro
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Het zijn nog steeds nederlandse woorden, maar het is net of er woorden zijn weggelaten en/of de volgorde niet klopt. Ik geef een voorbeeld: Als ik schrijf zo niemand van iets begrijpt dat was dus: Als ik zo schrijf, begrijpt niemand er iets van. Ik wil je namelijk helpen, maar als ik de helft van je berichten niet kan lezen is dat toch zonde, niet waar?
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |