![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
De catalogus met nieuwe Robbe producten 2011 is van de Robbe site te downloaden. Vele gebruikers van het Futaba FASST systeem hadden gehoopt tussen de nieuwe producten een telemetrie-aanvulling te vinden. Bij andere merken is een dergelijke functie bijna standaard. Maar helaas, in de catalogus is niets te vinden. Misschien hebben bezoekers aan de beurs in Neurenberg meer informatie. Nog maar even afwachten.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Ook de bezoekers op de beurs zullen deze info niet hebben. Robbe heeft er voor gekozen om iets pas aan te kondigen als het leverbaar is. Nu denk ik, dat ik al iets te veel heb verteld, dus meer weet ik niet
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
In de nieuwe modellflieger (DMFV) Is een reclame pagina waar staat TELEMETRIE 2011 FASST est Extended System Telemetry ROBBE/FUTABA Met een grafik , meer niet. Dus zal er wel iets komen in 2011 Mvg Johan Laatst gewijzigd door plotterwelt; 3 februari 2011 om 16:27 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |