![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2010 Leeftijd: 32
|
Hallo ik heb nu zelf hpi zender zitten bij mijn truggy alleen word ik gek van die uitschuifbare ijzere antenne van 1 meter.... Nu wil ik een 2,4 ghz zender aanpassen om truggy mee te besturen. Al veel gelezen maar een 2 of 3 of 4 kanaals pakken, En spektrum hebben die echt slecht bereik? Graag info |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2009 Locatie: Friesland (Minnertsga) Leeftijd: 16
|
Spektrum is een prima merk en het bereik is ook perfect. Ik weet niet hoeveel kanalen je gebruikt voor je truggy, maar een Spektrum DX3e zou wel eens een goede vervanger kunnen zijn. Je zou ook een Futaba 3 kanaals 2.4gHz FASST module in je oude zender kunnen bouwen.
__________________ Spektrum DX6i ~ Dynam EZ Hawk 2200kv ~ Depron Mercury F3P ~ Multiplex Funjet ~ Lid bij LLC-Aeria |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2009 Locatie: Friesland (Minnertsga) Leeftijd: 16
|
Spektrum met telemtrie is qua bereik hetzelfde volgens mij. Met telemetrie krijg je informatie over de toestand van je elektronica. Anders niet. Het is maar waar je behoefte aan hebt. Als je telemetrie neemt, moet je erom denken dat je een ontvanger neemt die het ondersteunt. Kijk en lees maar eens goed op de site van Spektrum zelf.
__________________ Spektrum DX6i ~ Dynam EZ Hawk 2200kv ~ Depron Mercury F3P ~ Multiplex Funjet ~ Lid bij LLC-Aeria |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Kwalitatief zijn er weinig "slechte" zenders, behalve die uit Okinokieland. Wat de een fijn vindt, vindt de ander drie keer niks... Allemaal afhankelijk van persoonlijke voorkeur.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Alle computerzenders hebben instellingen voor de stuuruitslag, dus de DX2 heeft dat ook. Hier de Engelstalige handleiding: http://www.spektrumrc.com/ProdInfo/F...20ManualHR.pdf
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 31
|
Als je verder weinig eisen stelt: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King GT-2 2.4Ghz 2Ch Tx & Rx Uitslag regelbaar, trainer functie, trim functie. Verder perfect werkende 2.4ghz. Heb hem thuis en vind het knap dat men zoiets voor het geld kan maken. Doet gewoon wat het zegt. Wil je veel kunnen instellen: HobbyKing Online R/C Hobby Store : HK-GT3B AFHDS 2.4ghz 3 Channel Radio System
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |